اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

امنیت برقرار شده برای مسافران خارجی وجه ممتاز نظام است

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: تامین امنیت برای مسافران خارجی و گردشگران برون مرزی یکی از وجوه ممتاز و شاخص جمهوری اسلامی ایران در توسعه همه جانبه است.

امنیت برقرار شده برای مسافران خارجی وجه ممتاز نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت گمرک و پایانه مرزی بیله‌سوار اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در تمام مناطق مرزی و تبادل با کشورهای دیگر توانسته است امنیت واقعی را برقرار کرده و زمینه‌ای مساعد برای گردشگران خارجی فراهم آورد تا با کمترین دغدغه بتوانند از مناطق مختلف کشورمان دیدن کرده و از ظرفیت‌ها بهره بگیرند.

وی با یادآوری اینکه استان اردبیل نیز از ظرفیت‌ خوبی برای پذیرش میهمانان خارجی و گردشگران برون‌مرزی برخوردار است، خاطرنشان کرد: در این زمینه سعی و تلاش بر این است تا با بهترین امکانات و تجهیزات از گردشگران حمایت کرده و استقبال کنیم.

استاندار اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به پایان سال و ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار بر تلاش بیش از پیش مدیران مربوطه در شهرستان بیله‌سوار برای ساماندهی مسافران ورودی تاکید کرد.

نیکزاد یادآور شد: روان‌سازی امورات گمرکی و فراهم کردن امکانات رفاهی برای مسافران می‌تواند در پیشرفت و آبادانی استان تاثیر چشمگیری داشته باشد.

این مسئول رونق اقتصادی منطقه را در شرایط ارتباط با کشورهای همسایه امکان‌پذیر دانست و بیان داشت: وجود گمرک بیله‌سوار فرصت مغتنمی برای کشور و استان است که می‌تواند در توسعه منطقه موثر باشد.

رئیس شورای اداری استان همچنین تامین امنیت در بیله‌سوار برای مسافران خارجی را مهم دانست و افزود: لازم است با ارائه اطلاعات صحیح و راهنمایی‌های لازم و کنترل مناسب مسافران برای تامین آرامش و رفاه مسافران تلاش کنیم.

نیکزاد ادامه داد: با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی سر درب‌ها و محوطه‌سازی پایانه مرزی بیله‌سوار در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی در پایان سخنان خود تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای اخذ اعتبار ویژه برای تکمیل این پروژه از وزارت راه و شهرسازی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این جلسه مدیرکل گمرکات و مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان اردبیل نیز گزارشی از اقدامات خود در گمرک بیله‌سوار ارائه کردند.

انتهای پیام/62005/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول