اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی:

درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی به یک هزار میلیارد ریال رسید

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی از ابتدای سال تاکنون به یک هزار و 458 میلیارد ریال رسید.

درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی به یک هزار میلیارد ریال رسید

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گمرک بازرگان با اختصاص 65 درصد از درآمد گمرکات استان بیشترین سهم درآمد گمرکات را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه گمرک مهاباد و سردشت در ایجاد درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی سهم ناچیزی دارند، گفت: گمرک ارومیه با 17 درصد، گمرک سرو 14 درصد، گمرک رازی 3 درصد و گمرک پیرانشهر یک درصد از سهم درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی را به خود اختصاص داده‌اند.

سیداحمدی درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی را در 9 ماه سال جاری یک هزار و 458 میلیارد ریال عنوان کرد و اذعان داشت: این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته یک هزار و 443 میلیارد ریال بود که یک درصد افزایش را نشان می‌دهد.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: در 9 ماه سال جاری در برخی از گمرکات آذربایجان‌غربی شاهد افزایش درآمد گمرک و در برخی دیگر کاهش درآمد بودیم.

این مسئول با اشاره به افزایش درآمد در برخی از گمرکات آذربایجان‌غربی، متذکر شد: در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته بیشترین افزایش درآمد در گمرک پیرانشهر با 756 درصد افزایش درآمد رخ داده است.

سیداحمدی در پایان اذعان داشت: گمرک سرو و ارومیه در 9 ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته هر یک به ترتیب 66 درصد و سه درصد افزایش درآمد داشته‌اند.

انتهای پیام/61010/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول