اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماکو خبر داد

رشد 52 درصدی ترانزیت خارجی در گمرک بازرگان

خبرگزاری فارس: فرماندار ماکو گفت: در سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر میزان ترانزیت وارداتی شاهد 20 درصد رشد و از نظر میزان ترانزیت خروجی از گمرک بازرگان شاهد رشد 52 درصدی هستیم.

رشد 52 درصدی ترانزیت خارجی در گمرک بازرگان

حمید احمدیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: امسال 354 هزار و 829 تن ترانزیت از طریق 62 هزار و 272 کامیون از گمرک بازرگان به خارج از کشور ترانزیت شده است.

وی با اشاره به میزان ترانزیت به داخل از طریق این گمرک، تصریح کرد: در این مدت 46 هزار و 967 دستگاه کامیون 871 هزار و 567 تن کالا به داخل کشور ترانزیت کرده‌اند.

احمدیان با مقایسه آماری میزان ترانزیت انجام گرفته از گمرک بازرگان در سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته، افزود: در سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر میزان ترانزیت وارداتی شاهد 20 درصد رشد و از نظر میزان ترانزیت خروجی از این گمرک شاهد رشد 52 درصدی هستیم.

فرماندار ماکو در ادامه با بیان اینکه گمرک بازرگان در امر ورود و خروج مسافر نیز گام اساسی بر می‌دارد، اعلام کرد: در 9 ماهه امسال 5 هزار و 167 اتوبوس مسافرانی که قصد ورود به ایران را داشتند پذیرا بود.

احمدیان افزود: علاوه بر این میزان اتوبوس ورودی شاهد خروج 4 هزار و 974 اتوبوس حامل مسافر از این گمرک بودیم.

وی با اشاره به اهمیت این گمرک در مبادلات تجاری، خاطر نشان کرد: به طور متوسط روزانه 800 کامیون، 150 خودرو سواری، 40 اتوبوس و 3 هزار و 500 مسافر از بازرگان عبور می‌کنند.

انتهای پیام/61001/ج30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول