اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 9 ماه امسال صورت گرفت

افزایش 25 درصدی درآمد گمرکات استان بوشهر

خبرگزاری فارس: ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر از افزایش 25 درصدی درآمد گمرکات استان بوشهر در 9 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.

افزایش 25 درصدی درآمد گمرکات استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ابوالفضل اکبرپور ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: گمرکات این استان در مدت یاد شده درآمدی بالغ بر 869 میلیارد و 275 میلیون تومان داشته که در مدت مقایسه در 9 ماهه سال قبل 25 درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به افزایش درآمد گمرکات استان در سالیان اخیر، افزود: درآمد این گمرکات در سال 90 بالغ بر یک هزار و 118 میلیارد تومان بوده است که کسب این میزان درآمد در گمرکات استان یک رکورد محسوب می‌شود.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک بوشهر با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود رکورد سال گذشته گمرکات استان، در سال جاری نیز شکسته شود، افزود: گمرکات استان بوشهر در سال جاری درآمدی بالغ بر 869 میلیارد تومان داشته‌اند در حالی که این میزان درآمد در 11 ماهه سال گذشته محقق شده بود.

اکبرپور به پر درآمدترین گمرکات استان اشاره کرد و گفت: گمرک بوشهر، گناوه، کنگان و دیر به ترتیب چهار گمرک پردرآمد استان محسوب می‌شوند.

وی با بیان اینکه در مدت یاد شده یک میلیون و 121 هزار تن کالا به ارزش دو میلیارد و 218 میلیون دلار از طریق گمرکات استان بوشهر وارد کشور شده است، اظهار داشت: همچنین در این مدت 14 میلیون و 526 هزار تن کالای غیرنفتی به انضمام میعانات گازی از گمرکات استان به سایر کشورها صادر شده است.

انتهای پیام/66006/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول