اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران:

طلاب پژوهشگر شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طلاب جوان موفق حوزه‌های علمیه خواهران در عرصه پژوهش شناسایی می‌شوند.

طلاب پژوهشگر شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی اظهار داشت: مرکز نخبگان حوزه درصدد است تا طلبه جوان موفق را در عرصه پژوهش در محدوده سنی 15 تا 30 سال معرفی کند.

وی با اشاره به شرایط مورد نظر برای طلاب جوان اضافه کرد: این انتخاب در دو سطح طلاب فارغ‌التحصیل سطح دو و طلاب فارغ‌التحصیل و در حال تحصیل سطح سه انجام می‌گیرد. علاوه بر شرط سنی و معدل، طلاب باید فعالیت‌های علمی پژوهشی مانند نگارش مقاله، کتاب، پایان‌نامه، راهنمای تحقیق پایانی و پایان‌نامه داشته باشند تا بتوانند امتیاز مخصوص به آن عرصه را کسب کنند.

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران یادآور شد: تعداد طلاب موفق سطح سه که در هر استان قابل معرفی هستند به تعداد مدارس سطح سه در همان استان و تعداد طلاب موفق سطح دو به تعداد نیمی از مدارس علمیه سطح دو در استان است.

وی با بیان اینکه نحوه امتیازدهی به طلاب معرفی ‌شده از سوی مدارس علمیه و مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران مشخص شده است، ادامه داد: شرایط و فرآیند شناسایی طلبه جوان موفق و مهلت تعیین شده برای آن در اختیار مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیست و معاونت پژوهش این مرکز صرفا به لحاظ استفاده از فرصت به وجود آمده برای خواهران طلبه واجد شرایط، اقدام به شناسایی و معرفی آنان کرده است، بنابراین انتظار می‌رود مسئولان استانی با توجه به مهلت مقرر و کیفیت‌بخشی به شناسایی و انتخاب طلاب پژوهشگر برتر اقدام کنند.

خالقی یادآور شد: مرکز نخبگان حوزه از طلاب جوانی که در نهایت حائز بالاترین امتیاز در سطح کشور شوند با اهدای جوایز نفیسی تقدیر خواهد کرد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول