محمد محمدی در گفتوگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: 16 مورد شکایت مردمی از ابتدای سالجاری تاکنون در سیستم شکایات ادارهکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد ثبت شده است.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: واحد رسیدگی به شکایات این ادارهکل در راستای حمایت از حقوق مصرفکنندگان به بررسی و پیگیری شکایات مصرفکنندگان کالاهای مختلف اقدام میکند.
وی تصریح کرد: بیش از 16 مورد شکایت در حوزههای مختلف، از جمله شکایت از کالاهای وارداتی و یا داخلی تولید استان کهگیلویه و بویراحمد و نیز سایر استانها، شکایت از آزمایشگاههای همکار و شکایت از نتایج آزمونها به این ادارهکل واصل شد که تمام آنها با دقت و نظارت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد احقاق حقوق مسلم مصرفکننده را از دغدغههای اصلی و ذاتی این ادارهکل عنوان کرد و خواستار همکاری هم استانیهای در پیشبرد اهداف سازمان ملی استاندارد شد.
محمدی خاطرنشان کرد: مردم این استان باید به تاریخ تولید و انقضای مواد غذایی و همچنین به نشان استاندارد این محصولات توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به این ادارهکل گزارش دهند.
وی گفت: توجه به مقوله استاندارد و عدم استفاده از محصولات غیر استاندارد باید در بین مردم فرهنگسازی شود.
انتهایپیام/82009/م20/پ3003