اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معدوم کردن 23 تن رب غیراستاندارد + عکس

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان از معدوم کردن 23 تن رب غیراستاندارد در استان خبر داد.

معدوم کردن 23 تن رب غیراستاندارد + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گلستان، منصور قلیچ‎لی اظهار داشت: در راستای اجرای قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران مبنی بر نظارت بر انبارها و خطوط تولید واحدهای صنعتی و در نتیجه بازرسی کارشناسان اداره کل، مقدار بیش از 23 تن رب غیر استاندارد توقیف و معدوم شد.

وی بیان داشت: طی بازرسی کارشناسان اداره کل استاندارد گلستان از یک واحد تولیدی رب گوجه‎فرنگی در استان، رب‎های گوجه‌فرنگی موجود به دلیل شرایط نگهداری نامناسب بهداشتی، توقیف و پس از انجام آزمون‎های شیمیایی و میکروبی، به دلیل پایین بودن کیفیت پایین‎تر از حد استاندارد، به منظور جلوگیری از عرضه آن به بازار، معدوم شد.

دبیر شورای استاندارد گلستان ابراز داشت: متخلفان با تشکیل پرونده به محاکم قضایی معرفی شدند.

قلیچ‎لی با تاکید بر اجرای استاندارد ملی ایران به شماره 1836 «آیین کار-اصول کلی بهداشت در موادغذایی» در تمام واحدهای تولیدکننده موادغذایی اجباری اذعان داشت: بر اساس آن، کارشناسان و بازرسان استاندارد، طی بازرسی‎های دوره‎ای خود، علاوه بر خطوط تولیدی واحدهای صنایع غذایی، انبارها و سردخانه‎های نگهداری مواد غذایی  را مورد بررسی قرار می‎دهند.

انتهای پیام/2307/ش/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول