اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان سمنان خبر داد

ارسال 7 پیش‏نویس به کمیته ملی استاندارد ایران

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان اعلام کرد: امسال از این استان، هفت پیش‏نویس به کمیته ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ارسال شده است.

ارسال 7 پیش‏نویس به کمیته ملی استاندارد ایران

عباس رستمی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان به ارائه گزارش عملکرد اداره کل استاندارد استان سمنان در زمینه تدوین استاندارد در سال‏جاری پرداخت و اظهار داشت: کارشناسان تدوین اداره کل استاندارد استان سمنان امسال فعالیت خوبی از خود نشان دادند.

وی تصریح کرد: در راستای تدوین استانداردهای ملی در اداره کل استاندارد استان سمنان از ابتدای سال‏جاری 9 کمیسیون اولیه، 13 کمیسیون فنی و هفت کمیسیون نهایی تشکیل شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان افزود: در نهایت، هفت پیش‏نویس به کمیته ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران ارسال شده است.

رستمی بیان کرد: از این میان، دو مورد از پیش‏نویس‏های ارسالی مورد تایید کمیته ملی استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران قرار گرفت.

وی ادامه داد: تعداد برنامه‏های مصوب تدوین اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان در سال 1391، هشت تدوین بوده که تا به حال، دو تدوین در کمیته‏های ملی مربوطه تایید شده است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان افزود: شش تدوین دیگر در برنامه برگزاری کمیته ملی در سال‏جاری قرار گرفته است.

رستمی خاطرنشان کرد: تدوین استاندارد از وظایف ذاتی و مهم سازمان ملی استاندارد ایران بوده که در نهایت به اجرایی شدن استانداردهای جدید در زمینه تولید و افزایش کیفیت محصول تولیدی می‏انجامد.

انتهای پیام/2249/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول