اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان مدیریت بحران تأکید کرد

ضرورت استانداردسازی مصالح ساختمانی/ نظارت بر واحدهای تولیدکننده مصالح ساختمانی

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان مدیریت بحران بر ضرورت استانداردسازی مصالح ساختمانی تأکید کرد و گفت: مسئولان باید نظارت بیشتری را بر واحدهای تولیدکننده مصالح ساختمانی داشته باشند.

ضرورت استانداردسازی مصالح ساختمانی/ نظارت بر واحدهای تولیدکننده مصالح ساختمانی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، حسن قدمی ظهر امروز در گردهمایی مشترک مدیران سازمان مدیریت بحران کشور و مدیران استانی سازمان ملی استاندارد ایران در کرج افزود: استانداردسازی مصالح ساختمانی یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که باید از سوی مسئولان انجام شود چراکه اگر در این مقوله بی‌دقتی شود جان بسیاری از شهروندان به خطر افتاده و ما مسئول هستیم.

وی ادامه داد: ضرورت احداث ساختمان‌هایی با مصالح ساختمانی استاندارد باید مد نظر تمام دستگاه‌ها قرار گرفته و نقش مهم مصالح ساختمانی برای همگان بازگو شود.

این مسئول تأکید کرد: حوادث طبیعی و مشکلات ناشی از آنها در کشور ما به طور مستمر رخ می‌دهد، بنابراین باید با رعایت کامل نکات مهندسی و فنی و استفاده از مصالح ساختمانی استاندارد مانع از تلفات در این گونه حوادث شویم.

قدمی اظهار داشت: برخی از ساختمان‌های در حال احداث هیچ‌گونه مقاومتی در برابر زلزله نداشته و با کوچک‌ترین لرزشی آسیب‌های جدی می‌بینند.

وی افزود: برخی دیگر از ساختمان‌ها نیز تنها بر روی کاغذ مقاوم هستند اما در عمل آنها نیز از کوچک‌ترین ایمنی برخوردار نیستند و تنها احداث‌کنندگان این گونه ساختمان‌ها با جان مردم بازی می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه عده‌ای فرصت‌طلب و سودجو برای رسیدن به اهداف خود ساختمان‌هایی را بنا می‌کنند که فاقد هر گونه اصول مهندسی و ایمنی است افزود: نظارت مستمر و دقیق بر واحدهای تولیدکننده مصالح ساختمانی و برخورد جدی و قاطع با متخلفان عامل مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های مربوطه است.

انتهای پیام/2302/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول