اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

ایده‌های مشاوران جوان سبب تحول نظام اداری می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: با تشکیل جلسات شورای جوان و ارائه طرح‌ها و ایده‌های آنان در نظام اداری شهرستان بشرویه تحول ایجاد شده و در روند اداره امور بهبودی حاصل می‌شود.

ایده‌های مشاوران جوان سبب تحول نظام اداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی صبح امروز در جلسه شورای اداری جوان در بشرویه اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس هیچ کس نمی‌تواند منکر نقش جوانان در پیروزی جنگ تحمیلی شود و اگر ارتش و نیروهای نظامی آموزش‌دیده بدون حضور جوانان جنگ را اداره می‌کردند بی‌شک پیروزی نصیب ملت ایران نمی‌شد.

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری نیز در ارتباط با به کارگیری از توان جوانان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی برای سازندگی کشور و تسهیل مسیر نخبه‌پروری تاکیدات فراوان دارند.

فرماندار بشرویه افزود: نسل جوان همراه با شور و نشاط جوانی از ایده‌ها و افکار جدید برخوردار است که اگر با تجربیات بزرگسالان آمیخته شود بی‌شک تاثیرات مفید و موثری را در جامعه به دنبال دارد.

*از نشاط جوانان در حیطه‌های مدیریتی استفاده شود

پورسلطانی تصریح کرد: ریاست جمهور نیز مشاور جوان را نماینده تفکر آرمانی، مکتبی و تحول‌گرا در حرکت دستگاه‌ها برای رسیدن به پیشرفت و اقتدار کشور معرفی کرده و با تزریق ایده‌های خلاقانه جوانان به بدنه دستگاه اجرایی و ارتباط صمیمی با جوانان جایگاه مشاوران جوان را برای ما روشن می‌سازد.

وی با بیان اینکه باید از نشاط و پویایی جوانان در عرصه تصمیم‌گیری و ورود به حیطه‌های مدیریتی استفاده کرد، گفت: با جمع‌آوری ایده‌ها و طرح‌های جوانان و ساماندهی و جذب جوانان صاحب فکر به رشد و توسعه شهرستان نزدیک می‌شویم.

فرماندار بشرویه ادامه داد: استعدادها و ظرفیت‌های بالقوه در این شهرستان وجود دارد که باید با برنامه‌ریزی از این تفکر پویا و با نشاط جوانان برای رفع نیازها و حل مشکلات بهره ببریم.

انتهای پیام/69006/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول