اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور بانوان فرمانداری بشرویه خبر داد

برگزاری همایش دختران در شهرستان بشرویه

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بشرویه گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت همایش دختران در شهرستان بشرویه برگزار می‌شود.

برگزاری همایش دختران در شهرستان بشرویه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی، نرگس رضوانی اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت همایش بزرگ دختران در این شهرستان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این همایش که با حضور جمع زیادی از بانوان و دختران بشرویه برگزار می‌شود از دختران نخبه و نمونه تجلیل به عمل می‌آید.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بشرویه تصریح کرد: این همایش با همکاری کمیسیون امور بانوان فرمانداری،‌ ستاد نماز جمعه بشرویه، اداره تبلیغات اسلامی، اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه و دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

رضوانی اضافه کرد: همچنین به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) کارگاه آموزشی سیره زندگانی آن حضرت با هدف شناساندن تمام ابعاد زندگانی این بانوی بزرگ و همچنین تبیین و بررسی اهمیت دفاع از حریم ولایت برگزار می‌شود.

وی از برپایی جلسات پرسش و پاسخ پیرامون موضوع حجاب و عفاف در دهه کرامت خبر داد و افزود: ترغیب دختران جوان و نوجوان به این جلسات، شناساندن جایگاه و مقام والای زن مسلمان و تحلیل لزوم رعایت حجاب و عفیف بودن از مهم‌ترین نکاتی است که در برگزاری این جلسات در اولویت قرار دارد.

مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری بشرویه گفت: امروز نوک پیکان هجمه دشمنان بنیان خانواده‌ها به ویژه ذهن جوانان را نشانه رفته است و در قالب جنگ نرم و با تبلیغ و ترویج ضد ارزش‌های دینی سعی در به انحراف کشیدن نسل جوان دارند.

رضوانی، دهه کرامت را بهترین فرصت به منظور نهادینه کردن ولایت‌مداری به عنوان یکی از اصول اساسی مکتب تشیع برای نسل جوان دانست و اظهار کرد: جوانان جامعه در تمام برهه‌های حساس تاریخ ایران نظیر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پایبندی به این اصل را ثابت کرده‌اند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول