اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه تأکید کرد

برخورد جدی با محتکران و متخلفان بازار

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه بر برخورد جدی با افراد محتکر و متخلف در ارتباط با تأمین کالاهای اساسی مردم تأکید کرد.

برخورد جدی با محتکران و متخلفان بازار

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار در بشرویه اظهار کرد: در راستای اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها نگرانی‌هایی از بابت ایجاد رکود و افزایش تورم وجود داشت که در مرحله اجرا درصد اندکی از این نگرانی‌ها به وقوع پیوست ولی در حال حاضر بخش عمده‌ای از مشکلات معیشتی مردم حل شده است.

وی ادامه داد: از مهم‌ترین مزایای هدفمندی یارانه‌ها کاهش اختلاف بین دهک بالا و پایین است که پرداخت یارانه کمک موثری به اقشار کم‌درآمد جامعه کرده است.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: اعمال تحریم‌‌ها، آشفتگی در بازار و نوسانات قیمت ارز و کالاها از اهداف دشمن برای فلج کردن نظام اقتصادی کشور بوده است که با طرح اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر مدیریت مصرف، عدم اسراف، تولید با کیفیت و فراهم کردن زمینه تولید، دشمن در رسیدن به این اهداف ناکام مانده است.

پورسلطانی افزود: با مدیریت در توزیع، خرید و مصرف می‌توانیم تحریم‌ها و چالش‌های اقتصادی را در جامعه رفع کنیم.

وی با اشاره به تفاوت قیمت کالاها در شهرستان گفت: بازرسی و نظارت بر نحوه تهیه و توزیع اقلام و کالاهای اساسی باید مورد‌ توجه دستگاه‌های مربوطه قرار گیرد.

فرماندار بشرویه تأکید کرد: بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت باید با گران‌فروشی، کم‌فروشی و احتکار کالاها برخورد جدی کنند.

پورسلطانی یادآور شد: عدم استقرار اداره تعزیرات حکومتی در این شهرستان از مهم‌ترین مشکلات در حوزه رسیدگی به افراد متخلف و محتکران است.

وی اظهار کرد: اجرای طرح تنظیم بازار علاوه بر تأمین نیازهای اساسی مردم از ایجاد تورم و نوسان قیمت‌ها جلوگیری می‌کند.

فرماندار بشرویه عنوان کرد: فراهم کردن بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری و ایجاد صنایع تبدیلی نظیر سردخانه در افزایش تولید و اشتغالزایی نقش به‌سزایی را ایفا می‌کند.

انتهای پیام/69006/ق/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول