اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

نسل جوان نیازمند تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: نسل جوان و نوجوان امروز نیازمند تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است.

نسل جوان نیازمند تبیین ارزش‌های دفاع مقدس است

غلامرضا پورسلطانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هر ملتی که ارزش‌ها و انتظاراتش را پاس بدارد و نقاط نورانی تاریخی‌اش را حفظ کند بدون تردید پیروز بوده و آینده‌اش روشن است.

وی ادامه داد: استقامت ملت و مدیریت و رهبری هوشیارانه امام خمینی (ره) از عوامل پیروزی رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بود.

فرماندار بشرویه بر بحث شبهه‌شناسی دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه زندگی جوانان در فضای مجازی رقم می‌خورد و در این فضا شبهه‌افکنی در ارتباط با دفاع مقدس بسیار زیاد است لذا باید ابعاد مختلف دفاع مقدس برای جوانان به خوبی تبیین شود.

پورسلطانی خود‌باوری جوانان ایران اسلامی را از دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس بر‌شمرد و تصریح کرد: اگر آثار و پیامدهای مثبت دفاع مقدس به خوبی برای مردم و به ویژه جوانان تببین شود فرهنگ ایثار و شهادت که از نیازهای اساسی جامعه اسلامی است ترویج می‌یابد و همچنین کشورهای اسلامی از دفاع مقدس الگوپذیری می‌کنند.

وی دفاع مقدس را جزو جذابیت‌های ویژه فرهنگ ایرانی اسلامی عنوان کرد و افزود: در مقابله با جنگ نرم دشمن می‌توانیم از این جذابیت‌ها که جزو ظرفیت‌های فرهنگی ماست، استفاده کنیم.

فرماندار بشرویه با اشاره به نقش زنان در طول هشت سال دفاع مقدس گفت: نقش زنان در طول سه دهه گذشته در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام (ره) و اهداف انقلاب چشمگیر و موثر بوده است.

پورسلطانی ادامه داد: از ابتدای انقلاب و قبل از آن مبارزات زنان در عرصه‌های مختلف در پیروزی انقلاب اسلامی برای همه مشهود بوده است و بعد از آن نیز در سال‌های جنگ زنان در عرصه‌های مختلف دفاع مقدس حضور داشتند.

وی با اشاره به تلاش‌های دولت مبنی بر دستیابی به استقلال اقتصادی و علمی اظهار کرد: بانوان امروز در عرصه‌های مختلف علمی و تخصصی حضور چشمگیر دارند و آمار نشانگر افزایش تعداد بانوان در عرصه‌های مختلف علمی و ارتقای سطح توانمندی‌ها و تخصص‌های آنها است.

انتهای پیام/ز20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول