اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

الگوسازی مهریه پایین جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: برای ترویج سنت ازدواج آسان باید الگوسازی مهریه پایین در جامعه جدی گرفته شود.

الگوسازی مهریه پایین جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی ظهر امروز در جلسه کمیسیون امور بانوان بشرویه اظهار کرد: امروزه با وجود همه توطئه‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان اسلام برای منحرف کردن اذهان مردم از ادیان، گرایش به سمت معنویت افزایش پیدا کرده است.

وی ادامه داد: دنیای غرب از پوچی و بی‌هدفی زندگی به ستوه آمده است و نسبت به مسائل معنوی و ادیان به ویژه دین مبین اسلام توجه ویژه دارد.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه دشمنان اسلام ابعاد مختلف و نقاط قوت اسلام را مد‌نظر قرار می‌دهند، تصریح کرد: با مطالعه و بررسی‌های انجام شده بر روی جامعه ایرانی، این حقیقت بر آن‌ها روشن شد که در کشور ایران بنیان خانواده مستحکم و پایدار است.

پورسلطانی افزود: بر همین اساس برنامه‌های خود را معطوف از هم‌پاشیدگی و سستی بنیان خانواده‌های ایرانی کردند و در این بخش سرمایه‌گذاری می‌کنند.

وی دین اسلام را مطابق با فطرت و ارزش‌های انسانی دانست و گفت: در کشورهای غربی فساد و فحشا گسترش یافته و به تبع آن بنیان خانواده و تعهدات بین زن و شوهر سست شده است.

فرماندار بشرویه اضافه کرد: سن ازدواج در بین جوانان بالا رفته که خطری برای جامعه اسلامی است و باید برای آن چاره‌اندیشی شود.

پورسلطانی اضافه کرد: باید با الگوسازی مهریه پایین، سادگی مراسم ازدواج و پرهیز از تجمل‌گرایی و تشریفات زمینه ازدواج آسان و پایدار را برای جوانان فراهم کنیم.

مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه نیز در ادامه این جلسه از برگزاری نشست هم‌اندیشی جوانان با موضوع ازدواج آسان و پایدار در این شهرستان خبر داد.

نرگس رضوانی گفت: در راستای تشکیل کمیته‌های تخصصی بانوان در این شهرستان، کمیته اشتغال، مد و لباس اسلامی، عفاف و حجاب، آسیب‌های اجتماعی، کودک و نوجوان و کمیته ازدواج آسان و پایدار تشکیل شد.

وی ادامه داد: در اسرع وقت، دبیران کمیته‌ها باید با تشکیل جلسه برنامه‌ریزی برای شش ماه دوم سال 91 را به فرمانداری ارائه دهند.

مسئول کمیسیون امور بانوان بشرویه اضافه کرد: همزمان با روز خانواده و تکریم بازنشستگان کارگاه اندیشه مطهره به منظور بیان اندیشه‌های استاد شهید مطهری و آشنایی با آثار استاد در آبان‌ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول