اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بشرویه:

نقش زنان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام چشمگیر بوده است

خبرگزاری فارس: فرماندار بشرویه گفت: زنان در عرصه‌های مختلف حضور چشمگیری داشته و در پیشبرد اهداف و آرمان‌‌های امام راحل پیشگام بوده‌اند.

نقش زنان در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام چشمگیر بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، غلامرضا پورسلطانی عصر امروز در مراسم یادواره شهدای زن و تجلیل از زنان ایثارگر در بشرویه اظهار کرد: ملت ایران در طول هشت سال دفاع مقدس با رهبری امام (ره) سختی‌ها و مشکلات را با موفقیت پشت سر گذاشته است. 

وی ادامه داد: رزمندگان در جنگ تحمیلی با قدرت ایمان و مخلصانه برای حفاظت و پاسداری از میهن اسلامی ایران به جبهه‌ها شتافته و با استقامت و بردباری، حماسه دفاع مقدس را به یادگار گذاشتند.

فرماندار بشرویه با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از نیازهای اساسی جامعه است که باید برای نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: اینک دشمنان نظام اسلامی ایران با جنگ نامرئی برای تضعیف نظام و تخریب جوانان کشور تدارک می‌بینند.

پورسلطانی اضافه کرد: مطالعه وصیتنامه شهدا و بازگویی خاطرات و تجربیات دوران دفاع مقدس بر آگاهی نوجوانان و جوانان با ارزش‌ها و آرمان‌های نظام اسلامی تاثیر دارد.

وی با اشاره به نقش زنان در دوران دفاع مقدس گفت: در طول سه دهه گذشته زنان در تمام عرصه‌ها حضور چشمگیری داشته و در پیشبرد اهداف و آرمان‌های امام راحل پیشگام بوده‌اند.

فرماندار بشرویه عنوان کرد: زنان قبل و بعد از انقلاب، هم‌دوش با مردان در عرصه‌های مختلف برای پیروزی انقلاب اسلامی مبارزه کرده و در دوران جنگ تحمیلی با روحیه دادن به همسران و فرزندان در پشت جبهه‌های جنگ، دین خود را به اسلام و نظام ادا کرده‌اند.   

پورسلطانی اضافه کرد: امروز زنان باید با رعایت عفاف و حجاب در کنار تربیت فرزندان و همسرداری در عرصه اجتماعی نیز حضور فعال داشته باشند.

وی تاکید کرد: بعد از دوران جنگ سخت هشت ساله، اینک کشور ما با تهاجم فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی مواجه است و لذا زنان نیز برای عبور از این بحران‌ها، باید با مدیریت صحیح در زندگی برای تحقق منویات معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی تلاش کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول