اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان:

برنامه‌های شهرداری زنجان برای دهه فجر اعلام شد

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان در گفت‌وگو با فارس برنامه‌های شهرداری زنجان را به مناسبت دهه فجر سال‌جاری اعلام کرد.

برنامه‌های شهرداری زنجان برای دهه فجر اعلام شد

ناصر سلطانی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان به ظرفیت‌های فرهنگی موجود در شهر زنجان اشاره کرد و اظهار داشت: زنجان می‌تواند به لحاظ فرهنگی الگوی سایر شهرهای کشور باشد.

وی از انتخاب شهردار زنجان به عنوان رئیس کمیته تزئینات و زیباسازی فضای شهری خبر داد و افزود: ستاد دهه فجر در شهرداری زنجان تشکیل شده است.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان با اشاره به اینکه ستاد دهه فجر شهرداری متشکل از پنج کمیته است، اضافه کرد: کمیته پشتیبانی و اداری، هماهنگی و امور اجرایی، فنی و عمرانی و فرهنگی و اجتماعی اعضای ستاد دهه فجر شهرداری است.

وی به تاکیدات مسئولان استان برای شاد برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر سال‌جاری اشاره کرد و گفت: دهه فجر سال‌جاری بعد از ماه صفر است، از این رو مسئولان استان از جمله امام جمعه بر برگزاری مراسم‌های شاد با محوریت مردم تاکید کرده‌اند.

محمدی از برنامه‌ریزی‌های خاص در شهرداری زنجان به مناسبت دهه فجر خبر داد و اضافه کرد: به طور یقین این برنامه‌ها در بین مردم بازتاب خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهرداری زنجان به مناسبت دهه فجر به مدت 10 شب در مساجد شهر برنامه‌ برگزار می‌کند، اضافه کرد: شهرداری در مساجدی که در دوران انقلاب نقش ایفا کرده‌اند، برنامه برگزار می‌کند.

 

 

*شهرداری در 10 مسجد برنامه اجرا می‌کند

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان مسجدهای مسجد النبی، انقلاب اسلامی، پنج تن آل‌عبا، چهل ستون، قبا، امام علی(ع)، 14 معصوم(ع)، بی‌سیم، امام صادق(ع)، انصاریه، حسینیه اسلام‌آباد و قائم آل‌محمد کوی فرهنگ را 10 مسجدی اعلام کرد که شهرداری در دهه فجر در آنها برنامه برگزار می‌شود.

وی از اجرای تئاتر خیابانی به مناسبت دهه فجر در سطح شهر زنجان خبر داد و افزود: این برنامه به همراه اجرای موسیقی توسط گروه موسیقی ارتش خواهد بود.

محمدی، خان‌دره میدان محمدیه نجف‌آباد، سبزه‌میدان، خیابان دلجویی، پارک اسلام‌آباد، کوی فاطمیه، پارک لاله آزادگان، میدان گل‌ کوی فرهنگ، مجموعه ورزشی 15 خرداد امجدیه، میدان آزادی و میدان اصلی گلشهر را محل‌هایی اعلام کرد که در ایام دهه فجر در آنها برنامه‌های فرهنگی اجرا می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی و تفسیر سوره فجر در بین کارکنان شهرداری زنجان خبر داد و گفت: مسابقات ورزشی تیراندازی و دوچرخه‌سواری هم در بین کارکنان شهرداری برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان تصریح کرد: شهرداری زنجان برنامه‌ریزی‌هایی برای دیدار با خانواده شهدا انجام داده است.

*نمایشگاه کتاب با تخفیفات ویژه در دهه فجر برگزار می‌شود

وی از برگزاری نمایشگاه کتاب و عرضه محصولات فرهنگی در کانون افشارچی زنجان واقع در دروازه رشت به مناسبت دهه فجر خبر داد.

محمدی از افتتاح دو ایستگاه آتش‌نشانی در دهه فجر خبر داد و گفت: این دو ایستگاه در کوی الهیه و کوی اندیشه در حال احداث است.

وی به اجاره‌نشینی شهرداری‌های منطقه یک و 2 زنجان اشاره کرد و افزود: ساختمان مورد نیاز برای این دو منطقه در ایام دهه فجر کلنگ‌زنی می‌شود.

*نصب پرچم 50 متری در میدان بسیج زنجان

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان از نصب پرچم 50 متری در میدان بسیج زنجان همزمان با 12 بهمن ماه خبر داد و افزود: شهرداری به تهیه اقلام جدید تزئینی برای استفاده در سطح شهر اقدام می‌کند.

وی از آذین‌بندی ویژه خیابان‌ها با عرض زیاد در سطح شهر زنجان خبر داد و افزود: این خیابان‌ها به صورت ویژه و با استفاده از تجهیزات جدید آذین‌بندی می‌شود.

محمدی از هماهنگی با سازمان‌ اتوبوسرانی خبر داد و گفت: اتوبوس‌های شهر متناسب با ایام دهه فجر آذین‌بندی می‌شود.

*پخش مستند روح‌الله از تلویزیون‌های شهری

وی تهیه و پخش فیلم مستند روح‌الله را از تلویزیون‌های شهری از دیگر برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط شهرداری برای ایام دهه فجر اعلام کرد.

سرپرست معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری زنجان تصریح کرد: این معاونت نسبت به جانمایی تابلوهای شهدای زنجانی و نصب آنها در سطح شهر اقدام می‌کند.

انتهای پیام/73004/ع40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول