اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

مباحث فرهنگی باید در اولویت تدوین بودجه شهرداری باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحث فرهنگی باید در اولویت تدوین بودجه شهرداری قزوین در سال آینده باشد و این مهم یکی از اولویت‌های بودجه باید باشد.

مباحث فرهنگی باید در اولویت تدوین بودجه شهرداری باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسینی در جلسه بحث و بررسی پیرامون تدوین بودجه سال 92 شهرداری قزوین که با حضور نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری برگزار شد، اظهار داشت: مدیریت شهری قزوین باید به مباحث فرهنگی توجه ویژه‌ای داشته باشد و همچنین در توسعه شهر قزوین باید به اولویت‎ها و معیارهای توسعه توجه ویژه شود تا این شهر در سال‌های آینده مانند شهرهای دیگر از جمله کرج و تهران با مشکل ترافیک و آلودگی مواجه نشود.

وی با بیان اینکه اقداماتی که صورت می‎گیرد باید توسعه شهر قزوین را بدون مشکل ترافیک و آلودگی تضمین کند، بیان داشت: همین الان باید به موضوع باغستان و توسعه فضای سبز توجه ویژه‌ای شود.

این مسئول با تأکید بر اینکه امکانات تفریحی و فرهنگی در جنوب شهر باید طراحی و احداث شود، افزود: برنامه‌ریزی مدیریت شهری برای سال آینده باید برای جنوب شهر باشد تا امکانات فرهنگی و ورزشی جنوب شهر ارتقا یابد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: احداث پارک بانوان در جنوب شهر، اجرای ادامه بلوار شهید انصاری شرقی و اجرای طرح توسعه امامزاده حسین (ع) از جمله مواردی است که خواسته بیشتر مردم است.

حسینی با اشاره به حمایت و پیگیری مشکلات مدیریت شهری برای توسعه شهر قزوین متذکر شد: موضوع احداث کمربندی جنوب شهر، انتقال پادگان و احداث تقاطع غیرهمسطح در ورودی بویین‌زهرا از مباحثی است که به طوری جدی به دنبالش هستیم.

انتهای پیام/77002/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول