اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ برتر فوتبال امید

صبای قم از شهرداری تبریز پذیرایی می‌کند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال امید صبای قم در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور به مصاف تیم فوتبال امید شهرداری تبریز می‌رود.

صبای قم از شهرداری تبریز پذیرایی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور دوشنبه این هفته با انجام شش مسابقه در شهرهای مختلف پیگیری خواهد شد و طی آن تیم‌های لیگ برتری صبای قم و شهرداری تبریز در هفتمین هفته از دور رفت این رقابت‌ها در دیداری مهم به میدان خواهند رفت تا به موقعیت خود در جدول رده‌بندی سامان بدهند.

تیم‌های فوتبال صبای قم و شهرداری تبریز در یکی از مهم‌ترین مسابقات خود در این فصل لیگ بر‌تر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در دیداری حساس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند و تیمی که بتواند در این دیدار پیروز شود جایگاه خود در جدول رده‌بندی را بهبود خواهد بخشید.

این در حالی است که فوتبالیست‌های امید صبای قم هفته گذشته در خارج از خانه میهمان دیگر تیم تبریزی یعنی تیم دبیری تبریز بودند و در ‌‌نهایت این تیم صبای قم بود که موفق شد میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کند در حالی که صبا پیش از این بازی با تیم‌های برق شیراز و فولاد مبارکه سپاهان اصفهان به تساوی رسیده و به تیم‌های نساجی مازندران، فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی باخته بود.

در این مسابقه فوتبال، ‌صبای قم در تلاش برای پایان ناکامی‌های اخیر در خانه و میهمانی رقبا، با حریف تبریزی بازی می‌کرد و به دنبال این بود که با بهره‌گیری از فرصت‌های گلزنی دروازه تیم دبیری تبریز را باز کرده و برای نخستین بار در این فصل پیروز شود که این اتفاق رخ نداد و بازی دو تیم با تساوی پایان یافت.

امیدهای صبای قم در حالی بازی خارج از خانه خود را در هفته ششم مسابقات لیگ بر‌تر فوتبال امید کشور برابر دبیری تبریز برگزار کردند که در دیدارهای قبل نیز از پنج بازی خود دو تساوی و سه باخت در کارنامه داشتند و بدین ترتیب همچنان از کسب پیروزی محروم شدند و با سه امتیاز در آخر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید کشور جای دارند.

صبای قم در هفته هفتم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور که روز دوشنبه هجدهم دی ماه در شهرهای مختلف کشورمان برگزار می‌شود، باید از ساعت 14 در دیداری خانگی در ورزشگاه تختی قم به مصاف تیم فوتبال شهرداری تبریز برود.

امیدهای صبای قم در این فصل مقابل تیم‌های فوتبال امید ملوان بندر انزلی، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، فولاد خوزستان، دبیری تبریز، شهرداری تبریز، نساجی مازندران، نفت اهواز، ذوب آهن اصفهان، داماش گیلان و فجر شهید سپاسی شیراز به میدان خواهند رفت.

انتهای پیام/78002/20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول