اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با میلاد پیامبر اعظم(ص) صورت می‌پذیرد

ارتقای باشگاه شهرداری همدان به سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان از ارتقای این باشگاه به سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی خبر داد.

ارتقای باشگاه شهرداری همدان به سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی

حسن محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار کرد: از ابتدای سال با تدوین اساسنامه سازمان فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی شهرداری همدان تصویب و تأیید آن در وزرات کشور، خوشبختانه مراحل اجرایی و ارتقای باشگاه ورزشی با سازمان در حال انجام و عملیاتی شدن است.

وی در ادامه افزود: اساساً تشکیل  سازمان‌ها برای کوچک کردن بدنه شهرداری‌ها در نظر گرفته شده است و بخشی از وظایف آن به سازمان‌ها سپرده شود و در انجام به امور بهتر و بیشتر بپردازند.

مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان یادآور شد: بر طبق اساسنامه سازمان فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی شهرداری همدان تمام امور با نظارت شورای سازمان و تصمیمات هیئت مدیره‌ها انجام می‌شود، که در آن فعالیت‌های فرهنگی - ورزشی و هنری به غیر از وظایف اجتماعی به این سازمان محوله می‌شود.

وی با بیان اینکه در کشور این سازمان به عناوین مختلف تأسیس و در حال فعالیت است، اضافه کرد: در تصویب اساسنامه سازمان فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی شهرداری همدان سعی شد از تجربیات شهرهای دیگر مانند تبریز که دارای معاونت ورزش‏‎، اصفهان سازمان فرهنگی- هنری و شهرهای دیگر استفاده شد تا بتوانیم بازدهی بیشتر داشته باشیم و در این راستا تا با تشکیل ساختار اصولی سعی شده وظایف اصلی شهرداری ها در این سازمان بیشتر اجرایی شود.

*ایجاد انگیزه ورزشی از اهداف سازمان ورزشی شهرداری همدان

محمدی با اشاره به فعالیت بیشتر ورزشی برای کارکنان زیر پوشش شهرداری همدان خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف سازمان فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی شهرداری همدان ایجاد انگیزه ورزشی در بین کارکنان ستادی و نیروهای میدانی و خدماتی شهرداری خواهد بود که در این راستا با ارتقای باشگاه به سازمان شرایط و امکانات بیشتری در اختیار این افراد و خانواده آن‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: در کنار توجه خاص به ورزش کارکنان ورزش همگانی در رشته‌های مختلف جدی‌تر دیده شده است که در آینده بسیار نزدیک و بعد از ارتقای رسمی سازمان فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی شهرداری همدان در ایام میلاد پیامبر اعظم و امام صادق(ع) برنامه‌های اجرایی برای استفاده همشهریان عزیز از طریق رسانه‌ها اعلام خواهد شد.

مدیرعامل باشگاه شهرداری همدان ضمن تأکید به توجه به مسائل رفاهی تمام کارکنان ستادی، سازمان‌ها و نیروهای خدماتی شهری اذعان داشت: با شروع مختلف و ارتقای باشگاه ورزشی با سازمان فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی شهرداری همدان امور رفاهی کارکنان خدوم شهرداری بسیار ویژه دیده شده تا بتوانیم ایجاد روحیه خدمتگزاری و نشاط را به همکاران هدیه کنیم.

وی اظهار داشت: در کنار همه وظایف اجرایی در زمینه ورزشی نظارت به فعالیت‌های فرهنگسراها و مراکز فرهنگی وابسته به شهرداری از دیگر وظایف سازمان فرهنگی ـ هنری ـ ورزشی شهرداری همدان خواهد بود که امیدواریم با حضور حداکثری همشهریان در برنامه‌های فرهنگی گام کوچکی در ارتقای سلامت فرهنگی و فعالیت های هنری برداریم.

محمدی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌های فوتبال پایه در سه رده در لیگ‌های کشوری به عنوان نماینده شایسته استان مشغول به فعالیت هستند و همچنین در رشته ووشو بانوان و شمشیربازی تیم‌ها، لیگی به نام شهرداری همدان حضور دارند که تا کنون نتایج در خور و شایسته‌ای کسب کردند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته تیم‌داری حرفه‌ای در سابقه باشگاه شهرداری بوده است، گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و فراهم آمدن بستر مناسب تیم‌ها و در رشته‌های در سطوح لیگ‌های کشور به مسابقات به نام شهرداری همدان که افتخار پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین است شاهد خواهیم بود.

باشگاه شهرداری همدان در حال حاضر با در اختیار داشتن مجموعه آبی شهدای شهرداری شامل استخر، سونا، جکوزی، بیلیارد، بولینگ، سالن ماساژ، زمین فوتبال چمن استاندارد، سالن سرپوشیده چندمنظوره، خوابگاه مناسب برای اسکان تیم‌ها با بیش از 80 تختخواب، سالن اجتماعات و آکادمی به عنوان یکی از مراکز منسجم ورزشی در استان همدان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول