اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

جهت‌گیری بودجه شهرداری باید به سمت اقتصاد مقاومتی باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: شهرداری قزوین در سال‌های اخیر برای توسعه شهر قزوین اقدامات مهمی انجام داده و چهره شهر تغییر کرده است و این مهم قابل تقدیر است.

جهت‌گیری بودجه شهرداری باید به سمت اقتصاد مقاومتی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی شهرداری قزوین، داود محمدی در جلسه بحث و بررسی پیرامون تدوین بودجه سال 92 شهرداری قزوین که با حضور نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای اسلامی و مدیران شهری برگزار شد، با بیان اینکه شعار شهرداری قزوین این است که شهری ایمن و شاداب با رونق اقتصادی و گردشگری به وجود آورد، اظهار داشت: برای تحقق این شعار باید به موضوعات فرهنگی و ورزشی شهروندان توجه ویژه شود و از مؤلفه‎های اصلی مدیریت شهری باشد.

وی افزود: برای تحقق این شعار باید به ارایه خدمات اجتماعی و مباحث زیست‌محیطی توجه شود و با توجه به تنوع وظایف شهرداری باید ارایه خدمات به شهروندان و توسعه شهری به شیوه‌های نوین باشد.

این مسئول با تأکید بر سبک معماری شهر قزوین در ساخت و سازها بیان داشت: هنوز به این موضوع به طور جدی پرداخته نشده است و باید در اولویت کاری قرار گیرد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر استفاده از تمامی ظرفیت‌ها برای پویایی اقتصاد شهر قزوین و جذب گردشگر متذکر شد: مدیریت شهری قزوین باید توجه ویژه‌ای به شهر الکترونیکی داشته باشد و این مهم را هم در دستور کار خود قرار دهد.

محمدی با بیان اینکه جهت‌گیری بودجه سال آینده شهرداری باید به سمت اقتصاد مقاومتی باشد، تصریح کرد: لازمه این اقتصاد کاهش هزینه‌های غیرضروری، الگوی صحیح مصرف، افزایش بهره‎وری بیشتر، استفاده از تمام ظرفیت‎ها و بهره‌گیری از مشارکت و خلاقیت‌ها است.

وی با بیان اینکه باید در بودجه شهرداری قزوین یک تناسب معنادار بین هزینه‌های جاری و عمرانی باشد، افزود: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام با در نظر گرفتن اولویت‌ها، اصلاح فرآیند‌ها برای کاهش هزینه‌ها، اعمال نظارت دقیق بر کیفیت پروژه‌ها و قیمت تمام شده، شناسایی منابع جدید و پایدار باید در اولویت کاری مدیریت شهرداری برای تدوین بودجه باشد.

این مسئول تأکید کرد: از همه ظرفیت‌های برای حمایت از مدیریت شهری استفاده خواهیم کرد و رسیدگی به مشکلات شهرداری در کار روزانه ما قرار دارد.

انتهای پیام/77002/غ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول