اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هندبال با بودجه کم نتایج راضی کننده دارد

شهرداری تبریز روی نوار پیروزی

خبرگزاری فارس: از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور تیم شهرداری تبریز میهمان تیم نیروی زمینی تهران بود و موفق شد در پایان بازی میهمان خود را شکست دهد.

شهرداری تبریز روی نوار پیروزی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، هفته یازدهم لیگ برتر هندبال با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که شهرداری تبریز در ادامه نتایج خوب هندبال در هفته‌های اخیر توانست بر میزبان خود نیروی زمینی تهران با نتیجه 39 بر 35 غلبه کند.

این تیم که هفته گذشته توانسته بود بر تیم پر قدرت ثامن‌الحج سبزوار تا ثانیه‌های پایانی غلبه کند با بیرون آمدن تیم سبزواری از زمین بازی، نتیجه این بازی 10 بر صفر به سود شهرداری تبریز اعلام شد. این هفته نیز با انگیزه مضاعف به مصاف میزبان خود نیروی زمینی در هوای آلوده تهران این شهر رفت و توانست این تیم را با نتیجه 39 بر 35 از پیش رو بر دارد.

*بودجه کم نتایج راضی کننده

مدیرعامل سازمان ورزش قهرمانی شهرداری تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: با توجه به اختصاص بودجه کم از نتایج تیم هندبال راضی هستیم؛ تیم هندبال انتظارات سازمان را برآورده کرده و امیدواریم موفقیت‌هایش تداوم یابد.

یوسف قوام لاله افزود: هدف سرمایه‌گذاری شهرداری در ورزش کمک به رشد و توسعه ورزش در تبریز و استان بوده و تشویق جوانان مستعد این خطه به سوی ورزش از اهداف عالی این مجموعه است.

وی هندبال را یکی از ورزش‌های گروهی محبوب در تبریز خواند و گفت: بیش از 70 درصد تیم بومی بوده و شهرداری با استفاده از ورزشکاران بومی موفقیت خوبی در این رشته ورزشی به دست آورده است.

 

 

*بازیکنانم نشان دادند که هندبال یک بازی گروهی است

سرمربی شهرداری تبریز بعد از این برد گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام چرا که نشان دادند که توانایی برد در خانه حریف را دارند.

فرهاد قیامی افزود: در این بازی ما یکی از بازیکنان کلیدی خارجی خود را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و با اخراج جواد رضایی در دقایق اول بازی وضعیت بدتر شد ولی بچه‌ها نشان دادند که هندبال یک بازی گروهی است و با تلاش مضاعف می‌توان جای خالی این بازیکن را پر کرد. 

وی تاکید کرد: از اول فصل تاکنون بازی گروهی تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود و تیم‌های مدعی حساب ویژه‌ای روی شهرداری باز کرده‌اند و می‌دانند بازی برابر شهرداری اصلاً راحت نیست.

قیامی اظهار امیدواری کرد؛ یک بار دیگر هندبال تبریز به روزهای اوج خود باز گردد.

با این برد امتیاز تیم شهرداری به عدد 13 رسید و با توجه به باخت مس کرمان با حاشیه امنیت سه امتیازی در رده چهارم جای گرفت.

انتهای پیام/60002/ز40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول