اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار هچیرود در مازندران خبر داد

ارتقای رتبه شهرداری هچیرود مازندران توسط وزارت کشور

خبرگزاری فارس: شهردار هچیرود در مازندران گفت: تنها پس از گذشت یک سال از تاسیس شهردای هچیرود این شهرداری به رتبه دو ارتقا یافت.

ارتقای رتبه شهرداری هچیرود مازندران توسط وزارت کشور

اکبر جعفرنژاد شهردار هچیرود در غرب استان مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس بیان داشت: با توجه به قانون و با در نظر گرفتن سابقه شهرداری‌های همجوار حداقل باید سه تا پنج سال از قدمت شهرداری‌های تازه تاسیس بگذرد تا بتواند درخواست ارتقای رتبه آن‌ها مورد پذیرش قرار گیرد.

وی تصریح کرد: اما امروز شاهد آن هستیم که با پیگیری‌های مکرر، این شهرداری مورد پذیرش قرار گرفته و از رتبه یک به دو ارتقا پیدا کرده است.

جعفرنژاد افزود: این درخواست از طریق شهرداری هچیرود به استانداری مازندران و از استانداری به وزارت کشور ارائه شد و در نهایت با توجه به عملکرد مثبت شهرداری در یک سال گذشته، تفریغ بودجه شهرداری، جمعیت شهر و پیگیری‌های مکرر، این امر مورد پذیرش و گواهی این ارتقای رتبه با امضای شخص وزیر کشور به شهرداری هچیرود ابلاغ شد.

وی در پایان با بیان این نکته که ارتقای رتبه شهرداری هچیرود در موارد بسیاری همچون افزایش جذب اعتبارات استانی و ملی و گسترش چارت سازمانی تاثیر مثبتی خواهد داشت ابراز امیدواری کرد: با یاری مسئولان و لطف خداوند همچنان شاهد شنیدن خبرهای خوبی درباره شهر هچیرود باشیم.

انتهای پیام/2296/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول