اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بهبهان:

گزینه شورای شهر برای شهرداری بهبهان معرفی شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان گفت: گزینه مدنظر شورا برای سمت شهردار این شهر انتخاب و به فرمانداری معرفی شده است.

گزینه شورای شهر برای شهرداری بهبهان معرفی شد

کوروش مودت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان با اعلام این خبر اظهار کرد: شورای اسلامی شهر همواره در تلاش است تا امور مربوط به شهر و شهروندان به خوبی انجام شود.

وی افزود: پس از انتخاب مسعود دایی‌زاده به سمت سرپرست شهرداری، گزینه‌های زیادی را برای تصدی این پست در نظر گرفته و در تلاش برای جلب رضایت و معرفی آنها بودیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بهبهان تصریح کرد: پس از انجام بررسی‌های لازم، سید صدرالله آقامیری را به اتفاق آرا، به‌عنوان گزینه مدنظر شورای اسلامی شهر بهبهان برای تصدی سمت شهردار این شهر انتخاب و به فرمانداری معرفی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: آقامیری از نیروهای باتجربه و بومی بوده که دارای مدرک کارشناسی ارشد معماری است و سال‌ها در دفتر فنی شهرداری مسئولی داشته و همچنان در سازمان نظام مهندسی شعبه بهبهان نیز در حال فعالیت است.

مودت با بیان اینکه تا زمان ابلاغ رسمی آقامیری به عنوان شهردار، دایی‌زاده سرپرست شهرداری خواهد بود، گفت: از مسئولان انتظار داریم همکاری لازم را با شورا انجام داده و در زمانی سریع حکم شهرداری آقامیری را ابلاغ کنند تا این دستگاه از مشکلاتی که با آن دست و پنجه نرم می‌کند،‌ آسوده شود.

انتهای پیام/72003/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول