اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تغییرات به وجود آمده در تیم فوتبال پاس و انتظارات هواداران

سبزپوشان همدانی محکوم به برد در بازی با شهرداری بندرعباس هستند

خبرگزاری فارس: سرمربی موقت تیم فوتبال پاس همدان گفت: برای کسب سه امتیاز بازی خانگی با شهرداری بند‌رعباس برای ماندن در کورس قهرمانی و بالای جدول محکوم به برد هستیم.

سبزپوشان همدانی محکوم به برد در بازی با شهرداری بندرعباس هستند

مجتبی خورشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در همدان درباره شرایط موجود باشگاه پاس اظهار داشت:‌‌‌ شرایط تیم بسیار خوب است ولی متأسفانه در چهار بازی اخیر تنها به سه امتیاز ممکن دست پیدا کردیم، که این در شأن تیم پاس نیست.

وی ادامه داد: سعی کردیم در این مدت بازیکنان را به این خودباوری برسانیم تا بتوانیم با پیروزی که فردا کسب می‌کنیم دوباره به روند رو به‌ رشد خود ادامه دهیم و بتوانیم در ادامه به لیگ برتر صعود کنیم.

سرمربی موقت تیم پاس همدان درباره جدایی بگوویچ  از پاس و استعفایش نیز بیان کرد: وینگو در زمانی که در پاس بود زحمت زیادی کشید و تمام تلاش خود را انجام داد ولی یک زمانی می‌رسد که هر مربی‌ای امکان دارد در هر تیمی به بن‌بست تاکتیکی برسد و به جایی برسد که ببنید دیگر نمی‌تواند نتیجه بگیرد و من نمی‌دانم که آیا پیشنهاد پرسپولیس باعث جدا شدن ایشان شد یا نه؟

وی در ادامه افزود: بالاخره ایشان با یحیی گل‎‌محمدی دوست بوده و یحیی شاگرد ایشان بوده است و در زمانی وینگو به یحیی کمک کرد و ایشان را به فوتبال بازگرداند و رابطه شاگردی و استادی که بین این دو بوده شاید باعث شده تا یحیی دنبال این باشد که وینگو را به پیش خود ببرد، نمی‌شود گفت که این جدا شدن برنامه‌‍ریزی شده بوده است در هر صورت برای وینگو آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم در پرسپولیس هم موفق باشد و بتواند به این تیم کمک کند.

خورشیدی در ادامه با بیان اینکه باید از اینجا به بعد که 12 بازی را در اختیار داریم بتوانیم سربلند بیرون آییم، اظهار داشت: بنده به بازیکنان گفته‌ام که 12 فینال را پیش ‌رو داریم که اگر در این بازی‌ها نتیجه بگیریم می‌توانیم امیدوار باشیم که به لیگ برتر صعود کنیم ضمن اینکه هیچ حریفی را هم دست کم نخواهیم گرفت ما به تمام حریفان احترام می‌گذاریم و اعتقاد داریم هیچ حریفی ضعیف نیست و هر تیمی که بجنگد نتیجه می‌گیرد و هیچ نتیجه‌ای روی کاغذ رقم نمی‌خورد.

وی درباره بازی این هفته برابر شهرداری بندرعباس بیان داشت: ما نقاط ضعف و قوت تیم شهرداری بندرعباس را به شدت آنالیز کرده‌ایم و سعی داریم از نقاط ضعف این تیم استفاده کنیم و به این تیم ضربه بزنیم ضمن اینکه شهرداری بندرعباس از زمانی که خرمزی سرمربی این تیم را بر عهده گرفته، متحول شده است و نتایج خوبی را هم کسب کرده‌اند، ولی امید داریم که با کمک هواداران و با همت بازیکنان بازی خوبی را ارائه دهیم تا یک پیروزی خوب را کسب کنیم.

سرمربی موقت تیم پاس همدان در پاسخ به اینکه آیا شما اختیار تام دارید یا خیر؟ به خبرنگار ورزشی فارس گفت: باشگاه درباره ارنج و سیستم بازی و مسائل فنی به بنده اختیار تام داده است و ما با بابک صمدی و امین حمل‌آبادی کار خود را ادامه می‌دهیم و نیازی به مربی دیگری نداریم.

وی درباره حضور حزباوی در تیم بیان کرد: هفته آینده حزباوی به ما اضافه می‌شود که این یک خبر خوبی برای ما است ایشان یک فوروارد بسیار خوب هستند که می‌توانند به ما بسیار کمک کنند، همچنین نائیجی و تقوی نیز به ما اضافه شده‌اند که نائیجی دروازبان سوم تیم هستند احمد تقوی هم یک مصدومیت جزیی دارند که در هفته‌های آینده این مصدومیت رفع می‌شود.

خورشیدی درباره مصدومان تیم نیز بیان کرد: محسن ربیع‌خواه را به احتمال زیاد تا آخر فصل نداریم و امیر گداری دچار مصدومیت جزئی شده‌اند که نیاز به دو هفته استراحت دارند.

وی درباره رقیبان اصلی پاس گفت: رقیب اصلی ما ایرانجوان‌ بوشهر و شهرداری تبریز است و فکر نمی‌کنم راهیان و استقلال صنعتی در ادامه‌ راه بتوانند این گونه نتیجه‌گیری کنند.

تیم فوتبال پاس همدان در هفته پانزدهم لیگ دسته اول باشگاه‌های عصر یکشنبه 17 دی ماه در ورزشگاه شهدای قدس همدان از تیم شهرداری بندرعباس پذیرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول