اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با دهه فجر صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از 6 پروژه عمرانی در شهرداری قزوین

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه دو شهرداری قزوین گفت: همزمان با دهه فجر امسال شش پروژه عمرانی با اعتبار 34 میلیارد ریال در منطقه دو شهرداری قزوین به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 6 پروژه عمرانی در شهرداری قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی منطقه دو شهرداری قزوین، حسین بهزادپور اظهار داشت: هم‌زمان با سی و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شش پروژه عمرانی با اعتبار 34 میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یکی از این پروژه‌ها المان میدان مینودر است که با اعتبار 23 میلیارد ریال با هدف افزایش فضاهای فرهنگی و زیباسازی میدان‌های اصلی شهر ساخته شده رونمایی خواهد شد.

مدیر منطقه دو شهرداری قزوین بیان داشت:‌ فاز دوم بوستان بانوان یکی دیگر از این پروژه‌ها است که با اعتبار 7 میلیارد و 800 میلیون ریال و با مساحت 8 هزار و 500 متر مربع و با هدف افزایش سرانه فضاهای سبز و احداث محیطی امن و آرام برای بانوان افتتاح خواهد شد.

بهزادپور گفت:‌ در دهه فجر سال جاری همچنین پیاده راه مسیر سلامت واقع در ضلع شمالی بوستان معلم با اعتبار یک میلیارد و 400 میلیون ریال در مساحت 3 هزار متر مربع و با هدف تشویق شهروندان به ورزش و ارتقای سلامتی ساخته شده به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/77002/ن/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول