اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بابامیری در گفت‌وگو با فارس:

مصمم به شکست شهرداری تبریز هستیم / کاندیدای سقوط نیستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم جایگاه تیمش را فراتر از قعر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور دانست و گفت: امیدوارم طلسم ناکامی‌ها بشکند.

مصمم به شکست شهرداری تبریز هستیم / کاندیدای سقوط نیستیم

سید محسن بابامیری در آستانه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: تیم ما در مصاف با شهرداری تبریز بازی سخت و نفس‌گیری خواهد داشت اما آماده‌ایم تا بعد از شش هفته پیروز شویم.

وی بازی تیمش با تیم فوتبال شهرداری تبریز را سخت و نفس‌گیر ارزیابی کرد و افزود: با توجه به تمرینات خوبی که داشته و بازیکنان آماده‌ای که داریم، امیدوارم از میدان مسابقه با شهرداری تبریز با پیروزی خارج شویم، چون جایگاه صبا قعر جدول نیست و هر چه سریع‌تر می‌خواهیم به اوضاع خود در جدول سر و سامان بدهیم.

بابامیری با اشاره به دیدار حساس تیمش با شهرداری تبریز در هفته هفتم دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور که عصر فردا در ورزشگاه تختی قم برگزار خواهد شد، اضافه کرد: شرایط فعلی جدولی رده‌بندی قطعاً حساسیت‌های این بازی را دوچندان می‌کند، شهرداری تبریز می‌خواهد بعد از برتری مقابل سپاهان صدرنشین، این هفته در قم برابر ما پیروز باشد و در سوی دیگر چون حضور در قعر جدول رده‌بندی جایگاه شایسته‌ای برای صبا به شمار نمی‌رود ما محکوم به پیروزی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم افزود: هم تیم شهرداری تبریز و هم تیم صبای قم به طور حتم در این بازی به دنبال ارائه فوتبالی هجومی و دستیابی به سه امتیاز مسابقه هستند تا موقعیت خود را در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور بهبود ببخشند. 

وی با تاکید بر اینکه صبای قم هرگز کاندیدای سقوط به لیگ دسته اول امید کشور نیست، اضافه کرد: به اینکه صبای قم در مکان دوازدهم و انتهایی جدول رده‌بندی لیگ برتر جای گرفته هرگز توجه نکنید چون قطعاً این جایگاه ارتقا خواهد یافت و با نتایج خوبی که در ادامه بازی‌های لیگ برتر می‌گیریم از پایین جدول جدا خواهیم شد.

بابامیری یادآور شد: فاصله فعلی ما و شهرداری تبریز هفت امتیاز است ولی صبا توانایی‌های زیادی دارد و قطعاً از رده فعلی بالاتر خواهد آمد و قول می‌دهم جایگاه تیم ما در نیم فصل دوم بهتر از این خواهد شد.

وی بیان داشت: ما برای این بازی خوشبختانه بازیکن محروم یا سه اخطاره نداریم و با توجه به اینکه در ورزشگاه تختی قم و در حضور فوتبال دوستان قم بازی می‌کنیم با حمایت آنها می‌خواهیم از بازی با شهرداری تبریز با دست پر بیرون بیاییم.

بازی صبای قم و شهرداری تبریز در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال امید کشور از ساعت 14 عصر دوشنبه هجدهم دی ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول