اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتقام شهرداری تبریز از سایپا

رکورد شکست‌ناپذیری شهرداری تبریز به 1170 دقیقه رسید

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال شهرداری تبریز توانست از هفته دوم دور برگشت مسابقات دسته یک کشور تیم سایپای شمال را شکست دهد.

رکورد شکست‌ناپذیری  شهرداری تبریز به 1170 دقیقه رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بازی تیم فوتبال شهرداری تبریز و سایپای شمال عصر امروز در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار شد با برتری یک بر صفر شهرداری خاتمه یافت تا این تیم در بین چهار مدعی اصلی صعود قرار گیرد.

شهرداری تبریز با این بازی رکورد شکست‌ناپذیری خود را به یک هزار و 170 دقیقه رساند این تیم از هفته سوم تا به بازی مقابل سایپا شمال در هفته پانزدهم باختی در کارنامه ندارد.

بازی رفت دو تیم در قائم شهر یک بر صفر به سود سایپا خاتمه یافته بود که با برد امروز شهرداری می‌شود گفت این تیم انتقام بازی باخته نیم فصل اول را گرفت.

شهرداری تبریز با این برد 25 امتیازی شد و فاصله خود را با رقیبان برای قهرمانی کمتر کرد. این تیم اکنون در فاصله دو امتیازی از تیم دوم و فاصله پنج امتیازی از تیم اول جدول رده‌بندی است.

فراز کمالوند در زمان حضور خود در تراکتورسازی که منجر به صعود تراکتورسازی به لیگ برتر شد با فاصله هفت امتیازی از تیم شاهین بوشهری در رده دوم قرار داشت که در روزهای پایانی توانست حریف بوشهری خود را پشت سر گذاشته و راهی لیگ برتر شود.

روز شنبه نیز تیم هندبال شهرداری توانسته بود در لیگ برتر حریف تهرانی خود نیروی زمینی را شکست دهد. شهرداری‌چی‌ها چهارشنبه یک بازی بسیار حساس در لیگ والیبال نیز دارند که باید تنها نماینده استان آذربایجان شرقی به مصاف کاله آمل برود اگر تیم والیبال شهرداری هم بتواند موفق از میدان بیرون آید، می‌شود این هفته را هفته موفقیت ورزش شهرداری تبریز نامید. 

انتهای پیام/60001/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول