اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پارس‌آباد:

قله افتخار ایرانیان شهدای والامقام هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پارس‌آباد گفت: قله افتخار عزت و سرافرازی ایرانیان شهدای همیشه جاودان هستند که راه و رسمشان برای همیشه تاریخ پررهرو است.

قله افتخار ایرانیان شهدای والامقام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ولی کریمی عصر امروز در جلسه فرهنگ ایثار و شهادت که در پارس‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران که در طول تاریخ به رشادت، جوانمردی و پایمردی شناخته شدند در سه دهه اخیر نیز این دینداری و تبلوری از عشق و ارادت خود را به ساحت سیدالشهدا به عنوان الگو و اسوه شهادت نشان دادند و در جنگ هشت ساله نیز دشمنان این انقلاب و اسلام را با ایستادگی خود به ذلت و خواری افکندند.

وی تصریح کرد: قطعاً ما امروز مجد و سرفرازی خودمان را از خون شهدا و ایثارگری رزمندگان و مقاومت این ملت داریم و بدون پشتیبانی این ملت قادر نیستیم رو به جلو حرکت کرده و اهداف اصلی را محقق کنیم.

کریمی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام امروز با کینه‌توزی تمام سعی دارند در میدان مقابله با جمهوری اسلامی ایران فرهنگ ایثار و شهادت را زیر سئوال ببرند و جوانان ما را نسبت به این فرهنگ بی‌هویت و فاقد اصالت معرفی کنند در حالی که جوانان این سرزمین درس‌آموختگان مکتبی هستند که در آن عزت و سرافرازی در نه گفتن و سر تسلیم فرود نیاوردن در مقابل استکبار جهانی است.

این مسئول در ادامه سخنان خود اضافه کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر باید مراقب و مواظب توطئه‌ها و ترفندهای دشمن باشیم و اجازه ندهیم این اقدامات زمینه حرکت‌های بی‌ثمر و فاقد وجاهت را فراهم آورد.

وی در ادامه سخنان خود به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای برگزاری یادواره 255 شهید والامقام این شهرستان همزمان با شب رحلت نبی مکرم اسلام اشاره کرد و ادامه داد: این برنامه با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و همچنین مسئولان نظامی، انتظامی و خدمتگزاران استانی و شهرستانی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار پارس‌آباد یادآور شد: این یادواره در مسجد جامع برگزار می‌شود و سعی داریم در این یادواره اهداف و آرمان‌های شهدا را تبیین کنیم چرا که آنها بسیار علاقمند بودند تا جامعه همیشه به سمت عزت و قدرت و صلابت بیشتر حرکت کند.

کریمی برگزاری این یادواره‌ها را نیز در انتقال فرهنگ شهید و شهادت بسیار مهم و مؤثر دانست و گفت: قرار است فردا یادواره شهدای سرباز نیز در مرکز استان برگزار شود که تمهیدات لازم برای ایاب و ذهاب و حضور خانواده‌های شهدای سرباز منطقه پارس‌آباد تدارک دیده شده است.

وی تعظیم و تکریم خانواده‌های شهدا را وظیفه همگانی دانست و افزود: حضور پرشور خانواده‌های شهدا در عرصه‌های مختلف سبب استحکام پایه‌های نظام اسلامی می‌شود.

فرماندار شهرستان خلخال نیز از آمادگی این شهرستان برای انتقال خانواده‌های شهدای سرباز به محل برگزاری اولین یادواره شهدای سرباز در حسینیه ثارالله اردبیل خبر داد.

هوشنگ محمدی تصریح کرد: مردم خلخال 160 شهید سرباز را تقدیم نظام اسلامی کرده و همچنان در عهد خود برای صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش‌های اصیل عاشورایی و کربلایی مصمم است.

انتهای پیام/62006/ق30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول