اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

مسئولان کهگیلویه موظف به دیدار از خانواده شهدا هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: اگر نتوانیم کاری برای خانواده شهدا انجام دهیم اما حداقل خواهیم توانست که از نزدیک با آن‌ها دیدار داشته باشیم و پای درد دلشان بنشینیم.

مسئولان کهگیلویه موظف به دیدار از خانواده شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، ابراهیم جعفری ظهر امروز در حاشیه نشست شورای مشورتی ایثارگران شهرستان با فرماندار کهگیلویه اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران عزیزترین قشر افراد جامعه ما هستند و تلاش برای خدمت‌رسانی به آن‌ها وظیفه‌ای است که بر گردن همه آحاد جامعه است.

فرماندار کهگیلویه افزود: مدیران دستگاه‌ها باید سعی کنند حتی‌الامکان پای درد دل خانواده شهدا و ایثارگران بنشینند و سعی کنند گره‌ای از مشکلات این عزیزان باز کنند.

جعفری با بیان این‌که جامعه اسلامی ما قدرشناس جامعه ایثارگری و خانواده آن‌ها خواهد بود، ادامه داد: نباید بگذاریم برخی تبلیغات مسموم و جهت‌دار خدشه‌ای به حرمت و منزلت خانواده شهدا وارد کند.

این مسئول در شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: شایسته نیست نتوانیم قدردان کسانی باشیم که برای اعتلای میهن از جان شیرین خود مایه گذاشتند.

وی عنوان کرد: گرچه شهدا و ایثارگران با خدا معامله کردند ولی همه وظیفه داریم دین خود را به کسانی که در دفاع از کیان و اعتقادات این مملکت فداکاری کردند، ادا کنیم.

مسئول ارشد اجرایی شهرستان کهگیلویه خاطرنشان کرد: تجلیل و پاسداشت خانواده معظم شهدا و ایثارگران یکی از مسائلی است که همواره باید مد نظر مدیران و متولیان امر باشد.

فرماندار کهگیلویه گفت: همه باید سعی کنیم در حفظ آرمان‌های شهدا که همانا اسلام ناب محمدی و ولایت فقیه است تلاش بیشتری به خرج دهیم.

جعفری با تأکید بر این مسئله که سرکشی از خانواده معظم شهدا باید به صورت مداوم صورت گیرد، تصریح کرد: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که در طول سال حداقل یک بار به دیدار خانواده شهدا برویم.

وی با بیان این‌که بنیاد شهید باید در مسائل مشاوره‌ای و فرهنگی در مورد خانواده‌های شهدا همت بیشتری داشته باشد، اظهار داشت: باید به فکر خلاء‌های عاطفی موجود در خانواده‌های شهدا بود.

انتهای‌پیام/82008/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول