اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شروع دور برگشت لیگ برتر کاراته کشور صورت گرفت

یک برد و یک باخت حاصل کار تیم لیگ برتری کاراته شهدای الوند

خبرگزاری فارس: دور جدید مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور، با یک برد و یک باخت برای کاراته‌کاهای تیم شهدای الوند (پاس همدان) رقم خورد.

یک برد و یک باخت حاصل کار تیم لیگ برتری کاراته شهدای الوند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان، هفته نخست مسابقات کاراته لیگ برتر باشگاه‌های کشور که به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران با حضور هشت تیم گاز زنجان، فولاد مبارکه سپاهان، شهدای الوند (پاس همدان)، شهید داورزنی قرچک، ایران یاسا، صندوق قرض‌الحسنه امام سجاد(ع) قروه، شهرداری ساوه، هیئت کاراته تاکستان طی دو دور برگزار شد، شاگردان سیروس امینی مربی جوان تیم شهدای الوند (پاس همدان) توانستند، با قبول یک شکست و کسب یک برد ارزشمند این هفته را به پایان برسانند.

سرمربی تیم کاراته شهدای الوند (پاس همدان) با اعلام این خبر افزود: رقابت‌های لیگ برتر امسال با حساسیت و فشردگی ویژه‌ای در حال پیگیری است که با ترکیب از بازیکنان بومی استان و چند کاراته‌کای غیر بومی در این مسابقات شرکت کردیم به طوری که از هفت بازیکن ثابت در هر مسابقه پنج ورزشکار بومی و همدان حضوری دارند.

سیروس امینی تصریح کرد: در نخستین هفته دور برگشت این رقابت‌ها، برابر تیم قدرتمند فولاد مبارکه سپاهان اصفهان با امتیاز نزدیک 28 به 23 شکست را قبول کردیم، اما در مسابقه دوم با امتیاز قاطع 28 بر هشت مقابل صندوق قرض‌الحسنه امام سجاد(ع) قروه، موفق به برتری شدیم.

این مربی جوان و جویای نام یادآور شد: با حمایت‌های رمضانی مدیر عامل باشگاه پاس همدان، که از ابتدای فصل برای این تیم داشته است، امیدواریم با استفاده از تجربیات بازی‌های دور رفت و تمرینات بیشتر عنوانی درخور نام شهدای استان همدان به دست آوریم.

وی افزود: در پایان چهار هفته دور رفت و نیم فصل مسابقات لیگ برتر سال جاری، دو مقام ارزنده دومی برای تیم شهدای الوند به دست آمد، در بخش کاتای انفرادی، محمد مهدی احمدی در بین تمام ورزشکاران هشت تیم در جایگاه دوم ایستاد، همچنین در بخش کومیته و در وزن منهای67 کیلوگرم، ناصر سلطانی در مجموع هفت مبارزه به عنوان دومی بسنده کرد.

امینی خاطر نشان کرد: در پنج دور باقیمانده مسابقات امسال که در سه هفته برگزار می‌شود با روند رو به‌ رشدی که ایجاد شده، با توجه به فشردگی در جدول رده‌بندی قطعاً با غلبه بر حریفان خود بر روی سکوی اول تا سوم در رده تیمی دست می‌یابیم.

تیم کاراته شهدای الوند (پاس همدان) تا پایان هفته نخست دور برگشت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور بعد از تیم‌های گاز زنجان، فولاد مبارکه سپاهان اصفهان تنها با اختلاف یک امتیاز نسب به تیم دوم در جایگاه سوم قرار گرفته است.

انتهای پیام/2499/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول