اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان بسیج مستضعفین:

تدفین شهدا در دانشگاه‌ها باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین گفت: تدفین شهدا در دانشگاه‌ها باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان و تحرکات خلاف ارزش‌های والای اسلامی انجام شده و نتایج آن نیز همچنان مبرهن است.

تدفین شهدا در دانشگاه‌ها باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، احمد اسفندیاری عصر امروز در یادواره دهمین سالگرد تدفین شهدای گمنام در دانشگاه جندی‌شاپور اهواز اظهار داشت: در شرایط کنونی در کشورهای اروپایی تعداد مسلمانان روز به روز در حال افزایش است و به این دلیل تحقق دیدگاه حکومت اسلامی جهانی دور از دسترس و ذهن نیست.

وی افزود: در شرایط کنونی بیش از 25 میلیون مسلمان در کشورهای آمریکایی زندگی می‌کنند و این تعداد نسبت به گذشته رشد فزاینده‌ای داشته است.

وی تاکید کرد: در شرایط کنونی در کشورهای فرانسه و انگلستان 20 میلیون مسلمان زندگی می‌کنند و این آمار روز به روز در حال افزایش است که این خود عاملی برای هراس استکبار شده است.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: استکبار جهانی از رشد تعداد مسلمانان هراس دارد و به این دلیل است که روز به روز فشارها را بر این اقشار افزایش می‌دهد.

وی افزود: تشکیل بسیج 100 میلیونی که مورد نظر مقام معظم رهبری در شرایط کنونی با فعالیت‌های آغاز شده در غزه، لبنان و فلسطین قابل انجام است و باید در این باره تلاش کرد.

معاون بین‌الملل سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی 380 هزار مرکز آموزش عالی در کشور میزبان شهدا هستند و این آمار بسیار جالبی است که بسیار قابل تامل است.

انتهای پیام/72006/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول