اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا:

یادواره شهدا تلنگری برای مردم و مسئولان است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت پیشوا با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره شهدا برای افزایش آگاهی نسل جوان گفت: یادواره شهدا تلنگری برای مردم و مسئولان است.

یادواره شهدا تلنگری برای مردم و مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حسن درویشی ساعتی پیش در یادواره شهداء پایگاه بسیج شهیدان بختیاری ناحیه مقاومت بسیج پیشوا که در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و استقلال این نظام مرهون خون شهدا، تحمل رنج‌‌ها و مشقت‌‌های رزمندگان، صبر و استقامت خانواده‌‌های معظم آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پیشوا با اشاره به اهمیت یادواره‌های شهدا در افزایش آگاهی نسل جوان گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا از راهکارهای بصیرت‌افزایی در بین جوانان و مقابله با تهاجم فرهنگی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز وظیفه ما است که بر ادامه راه شهدا در حفظ دستاوردهای دفاع مقدس و انتقال آن به نسل آینده تلاش کنیم.

درویشی عنوان کرد: یادواره شهدا تلنگری برای مردم و مسئولان است که کجا ایستاده و به کجا می‌‌روند و خروجی این یادواره‌‌ها باید اطاعت و ولایت‌‌پذیری باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا در پایان پانزدهم دی ماه سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید منصور ستاری و سرلشکر خلبان شهید مصطفی اردستانی و دیگر همرزمانش را تبریک و تسلیت گفت و یاد و خاطر آنها را زنده نگه داشت.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهداء و ایثارگران، حجت‌الاسلام والمسلمین رحمتی‌نیا امام جمعه شهرستان پیشوا، حجت‌الاسلام تاجیک نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پیشوا،حجت‌الاسلام والمسلمین محمودی امام جمعه موقت ورامین، سید‌حسین نقوی حسینی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام هدایتی‌ن‍ژاد امام جمعه موقت شهرستان پشوا و جمعی از مسئولان و آحاد بسیجیان و مردم برگزار شد، به‌مناسبت اربعین حسینی و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان اقامه عزا و سوگواری شد.

انتهای پیام/2462/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول