اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان بوشهر خبر داد

برگزاری همایش بزرگ «یادواره شهدای سرباز» در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان بوشهر از برگزاری همایش بزرگ «یادواره شهدای سرباز» در استان بوشهر خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ «یادواره شهدای سرباز» در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر عباس‌زاده در نشست خبری با موضوع یادواره شهدای سرباز در بوشهر، با بیان اینکه برگزاری این یادواره براساس ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح صورت می‌گیرد، گفت: ستاد کل نیروهای مسلح استان‌های کشور را به سه گروه تقسیم و تصدی برگزاری یادواره شهدای سرباز را در 10 استان به فرماندهان انتظامی استان‌ها، 10 استان ارتش جمهوری اسلامی ایران و در 10 استان نیز به سپاه پاسداران واگذار کرده است.

وی با بیان اینکه انتقال فرهنگ شهدا به جامعه از اساسی‌ترین عوامل فرهنگ‌سازی در جامعه است، گفت: نیروی انتظامی به عنوان دبیرخانه برگزاری این یادواره در استان بوشهر در تلاش است تا با همکاری دستگاه‌های ذیربط به ویژه نیروهای مسلح، بنیاد شهید، و سایر ادارات یادواره‌ای به شکل آبرومند و در حد شأن و شوکت شهدا و خانواده‌های آن‌ها برگزار کند.

دبیر یادواره سربازان شهید نیروهای مسلح استان بوشهر خاطرنشان کرد: این یادواره مربوط به شهدای گرانقدر انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران است که با حضور حضرت آیت‌الله صفایی‌بوشهری نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و معاونین استاندار، خانواده معزز شهدا، مردم ولایت‌مدار بوشهر، مدیران کل، ارباب جراید و رسانه‌ها برگزار می‌شود.

وی در خصوص اهداف برگزاری این یادواره گفت: جمع‌آوری، ساماندهی و بهره‌برداری از آثار و اقدامات برجسته شهدای سرباز و ارائه الگوی عملی و رفتاری آنان به نسل امروز، جوانان و سربازان یکی از ویژگی‌های برجسته این یادواره است.

این مقام ارشد نیروی انتظامی استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود، تکریم مقام شهدا و خانواده این عزیزان را از اهداف برگزاری این یادواره برشمرد و افزود: سربازان شهید دنیا را رها کردند و به سوی عرش پرواز کردند و عاشورایی جنگیدند و ما برای همیشه مدیون شهدا و ایثارگران خواهیم بود و آنان در پیشگاه خداوند و امام زمان(عج) صاحب عزت و مقام‌ هستند.

عباس‌زاده در پایان گفت: مأموریت برگزاری این یادواره در استان بوشهر، بر عهده نیروی انتظامی گذاشته شده که انتظار ما این است نیروی انتظامی به عنوان مجموعه‌ای ایثارگر و فداکار در برگزاری آن بتواند حساسیت‌ها را درک کرده و سایر دستگاه‌ها با همراهی این مجموعه بکوشند تا در حد شأن و شوکت استان این یادواره شهدا برگزار شود.

انتهای پیام/66006/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول