اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس شورای اصناف کشور

نخستین یادواره شهدای اصناف اردکان برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره شهدای اصناف شهرستان اردکان با حضور رئیس شورای اصناف کشور در حسینیه حماسه سازان این شهر برگزار شد.

نخستین یادواره شهدای اصناف اردکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، رئیس شورای اصناف کشور در این مراسم که در حسینیه حماسه سازان اردکان و با حضور رئیس بسیج اصناف کشور و مسئولان استان و شهرستان اردکان برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای اصناف اظهار داشت: شورای اصناف کشور برنامه‌ریزی مدون و دقیقی در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام داده است.

قاسم نوده فراهانی تصریح کرد: دشمنان امروز با جنگ اقتصادی و فرهنگی درصدد تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی و دلسرد کردن مردم هستند اما فراموش کرده‌اند که مردم سرافراز ایران اسلامی شرایط دشوارتر از این را نیز در دوران دفاع مقدس تجربه کرده‌اند و دست از حمایت از این نظام الهی برنخواهند داشت.

نوده فراهانی عنوان کرد: اصناف برآمده از بطن مردم هستند و با فعالیت مستمر و سازنده و گوش سپردن به منویات رهبر معظم انقلاب در راستای اهداف والای نظام حرکت می‌کنند و در شرایطی که دشمنان جنگ همه جانبه‌ای را علیه ملت ایران به راه انداخته‌اند، رسالت خود را در زمینه تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی انجام داده و خواهند داد.

وی افزود: همان‌گونه که کارگران و جامعه اصناف در دوران دفاع مقدس پیشتاز بودند، امروز نیز در جنگ اقتصادی پیشتازی خود را حفظ کرده و تیرهای دشمن را به سنگ خواهند زد.

انتهای پیام/2464/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول