اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آوج:

شهدای دانشجو سند افتخار ملت ایران هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه آوج گفت: شهدای دانشجو سند افتخار ملت ایران هستند.

شهدای دانشجو سند افتخار ملت ایران هستند

حجت‌الاسلام سید ضیا‌ء‌الدین هاشمی امروز به مناسبت 16 دی‌ماه سالروز شهدای هویزه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آوج اظهار داشت: 16 دی‌ماه در حقیقت یاد‌آور حماسه دانشجویانی بود که زمانی که احساس نیاز کردند، سنگر علم و تحصیل را رها کرده و هنگامی که دیدند کشور نیاز به ایثار، از جان‌گذشتگی و فداکاری دارد به صحنه‌های حق علیه باطل آمده و دشمنان را شکست دادند.

امام جمعه آوج با بیان اینکه دانشجویان دوران انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت و رهبرشان جان خویش را در طبق اخلاص نهاده و پا به جبهه‌های نبرد گذاشتند، افزود: دشمن امروز در حال طراحی نقشه برای دانشجویان بوده تا آنان را صحنه خارج کند.

وی با بیان اینکه انجام وظیفه مهم‌ترین اصل در هر زمانی است، تصریح کرد: در برهه‌‌ای حضور در صحنه نظامی مورد نیاز بوده و در زمانی دیگر گستره مدیریتی و فکر فرهنگی قابل حرکت می‌شود که دانشجویان باید در هر دو صحنه حضور داشته و از انقلاب اسلامی پاسداری کنند.

این مسئول با بیان اینکه در دوره صلح کنونی وظیفه تولید علم، فکر و اندیشه اسلامی بردوش دانشجویان قرار دارد، ابراز داشت: اگر زمانی نیاز به حضور در جبهه‌های نظامی نیز باشد دانشجویان باید حضور داشته و با تبعیت از ولایت حماسه‌های فراوان را رقم بزنند.

هاشمی متذکر شد: 16 دی‌ماه در حقیقت سند افتخاری برای تمام دانشجویان بوده و تمام جوانان وظیفه دارند تا با الگوگیری از دانشجویان و به‌ ویژه شهدای هویزه زمینه‌ساز اعتلای جمهوری اسلامی شده نقشه‌های کینه‌توزان را نقش بر آب کنند.

امام جمعه آوج پیرامون جایگاه شهدای دانشجو در پیشبرد جنگ تحمیلی خاطرنشان کرد: تقدیم هزاران شهید، جانباز و آزاده از افتخارات قشر دانشجوست که باید مورد توجه قرار گرفته و حفظ شود.

انتهای پیام/77005/ن20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول