اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل پست استان البرز خبر داد

رونمایی از تمبر شهدای فاوا در البرز

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره پست استان البرز گفت: تمبر اختصاصی شهدای فاوا این استان در یادواره شهدای بیسیم‌چی البرز رونمایی خواهد شد.

رونمایی از تمبر شهدای فاوا در البرز

غلامرضا حمیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: پس از انقلاب اسلامی کارکنان پست خدمات بسیاری به مردم داشتند که بخش مهمی از این خدمات در دوران دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس کارکنان پست همچون دیگر اقشار جامعه به دفاع از آرمان‌ها و اصول اسلام و انقلاب پرداخته و در جبهه‌های حق علیه باطل حضوری چشم‌گیر و تاثیرگذار داشتند.

*لزوم تبیین نقش مخابرات در طول دفاع مقدس

وی تصریح کرد: امروزه نقش مخابرات در طول دوران جنگ تحمیلی و ایثارگری که سربازان سپاه اسلام در این حوزه داشتند به طور کامل برای نسل جوان تبیین و تشریح نشده است.

مدیرکل اداره پست استان البرز تاکید کرد: بنابراین لازم است که کارشناسان و ایثارگرانی که در طول هشت سال دفاع مقدس در این حوزه فعال بودند، خاطرات خود را برای ثبت در تاریخ و انتقال به نسل جوان بیان کنند.

حمیدی افزود: در همین راستا یادواره شهدای فاوا در استان البرز در روز بیست و یکم دی ماه برگزار شده و در این یادواره به نقش بیسیم‌چی‌ها در عملیات‌ها و همچنین واحد مخابرات پرداخته می‌شود.

وی بیان داشت: همچنین در این مراسم خاطرات رزمندگان سپاه اسلام در واحد مخابرات طی جنگ تحمیلی بازگو می‌شود و امیدواریم این یادواره در تبیین نقش مخابرات در دفاع مقدس موثر باشد.

مدیرکل اداره پست استان البرز تصریح کرد: همچنین با تلاش اداره پست استان البرز تمبر اختصاصی شهدای فاوا طراحی شده است که در حاشیه این یادواره از آن رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام/2302/ی20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول