اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه پاکدشت:

مردم ورامین بنیانگذار ولایت‌مداری در عصر نوین بودند

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان پاکدشت تاکید کرد: مردم ورامین بنیانگذار ولایت‌مداری در عصر نوین بودند.

مردم ورامین بنیانگذار ولایت‌مداری در عصر نوین بودند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد جغتایی که به مناسبت ایام اربعین حسینی، پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین سخن می‌گفت، افزود: فتنه‌هایی که از صدر اسلام تا به حال رخ داده است به دلیل عمل نکردن به قرآن و عدم پیروی از اهل بیت (ع) بوده است، عدم اعتقاد و عمل به این دو اصل موجب بی‌بصیرتی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در  سپاه پاکدشت تصریح کرد: مردم بی‌بصیرت در جنگ صفین قرآن ناطق را رها کرده و به قرآن‌های سر نیزه‌ها گرایش پیدا کردند، همین بی‌بصیرتی سبب شد در جنگ جمل در برابر امیرالمومنین (ع) بایستند، امام حسن (ع) را به صلح وادار سازند و یا اربعین حسینی را رقم زنند، بی‌بصیرتی یعنی اینکه فرد به فرمایش امام زمان خود عمل نکند.

حجت‌الاسلام جغتایی ادامه داد: بی‌بصیرتی همواره به اسلام ضربه زده است، امروز هم همین طور است، عده‌ای می‌آیند و در برابر ولی فقیه نافرمانی می‌کنند، این کارها فتنه ایجاد می‌کند، کار به جایی می‌رسد که باید بزرگوارانی مانند امام حسین (ع) شهید شوند تا اسلام ناب بماند، البته ملت ایران به غیر از ملت صدر اسلام است، هرگز ولی فقیه را تنها نخواهند گذارد، اما نافرمانی‌ها و فتنه‌ها به تضعیف جامعه اسلامی می‌انجامد.

وی تصریح کرد: مردم ورامین بنیانگذار ولایتمداری در عصر نوین بودند و با اطاعت از ولی فقیه خود در سال 42 اولین جرقه‌های پیروزی انقلاب اسلامی را زدند و با دست خالی رژیم تا بن دندان مسلح پهلوی را شکست دادند، پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز عاملی که سبب شد انقلاب ما با عزت و عظمت در جهان بدرخشد وحدت حول محور ولایت فقیه بود.

حجت‌الاسلام جغتایی افزود: در هشت سال جنگ تحمیلی و در دیگر توطئه‌های استکبار جهانی مردم ما ثابت کردند لحظه‌ای ولایت فقیه را تنها نخواهند گذاشت، اوج این موضوع در فتنه 88 رخ داد، زمانی که فتنه‌گران به خیال خود توانسته بودند به اهدافشان برسند 9 دی را خلق کردند و بازهم مردم ورامین در این حماسه درخشیدند و با حرکت پیاده به سوی بیت رهبری تاریخ را تکرار کردند.

انتهای پیام/2462/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول