اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

تخلف از مسیر ولایت گناه بزرگ و نابخشودنی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: ولایت‌مداری جوهره و اساس سیاست اسلامی و تخلف از آن گناه بزرگ و نابخشودنی است.

تخلف از مسیر ولایت گناه بزرگ و نابخشودنی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری عصر امروز به مناسبت سیزدهم دی ماه روز دیدار مردم دلوار با مقام معظم رهبری و روز ولایت‌مداری مردم بوشهر اظهار داشت: از صدر اسلام تاکنون تنها حجت سیاسی مسلمین در مقابل فتنه‌ها و بحران‌ها حرکت در صراط مستقیم ولایت بوده است.

امام جمعه بوشهر افزود: ولایت‌مداری جوهره و اساس سیاست اسلامی و تخلف از آن گناه بزرگ و نابخشودنی است.

صفایی‌ بوشهری به فتنه‌های دوره امامت حضرت علی (ع) اشاره و یادآور شد: خواص بی‌بصیرت و عوام فریب‌ خورده سبب شدند، امام علی (ع) دوران امامت خویش را دائم به دفع فتنه‌ها بپردازند تا اینکه بر اثر همین فتنه‌ها به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: ولایت‌گریزی دوره امام علی(ع) در کربلا به ولایت‌ستیزی در دوره امام حسین(ع) بدل شد و واقعه خونین عاشورا را رقم زد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر به تبیین چرایی و چگونگی فتنه‌های اخیر دشمنان امت اسلامی پرداخت و عنوان کرد: در شرایطی که با انقلاب اسلامی اصل ولایت‌مداری به عنوان راه‌گشای حرکت مسلمانان در صراط مستقیم در فکر و اندیشه مسلمانان به ویژه شیعیان شکل گرفته جهان سلطه و استکبار می‌کوشد تا با فتنه‌گری این نظام برگرفته از احکام اصیل اسلامی را تضعیف کند.

وی گفت: دشمن بداند جهان در حال تحولی عظیم به نفع امت اسلامی بوده و شکست مکرر رژیم غاصب صهیونیستی از حزب‌الله و حماس نشانه آشکار اقتدار مسلمانان و شکست جبهه باطل است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: هر فرد و یا گروهی که در مسیر ولایت نباشد و در صف دشمنان قرار گیرد در سیل عظیم و خروشان ملت ایران غرق خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی انقلاب کرد که نظام اسلامی در کشور حاکمیت یابد و نه اندیشه‌های غربی و منحرف حاکم شود و در این راستا تا آخرین نفس از حریم انقلاب و ولایت دفاع خواهند کرد.

امام جمعه بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود به حماسه‌آفرینی مردم دیار تنگستان و بخش دلوار اشاره کرد و گفت: مردم بوشهر و به ویژه دیار تنگستان همچون علما و سرداران شجاع و مومن خود در حفظ انقلاب اسلامی و اعتقادات و باورهایشان، دست هر متجاوزی به این خاک را قطع و آنها را به گورستان تاریخ ملحق خواهند کرد.

انتهای پیام/66004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول