اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

سخنان ولایت فصل‏الخطاب نظام اسلامی قرار گیرد

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: سخنان ولایت فقیه باید فصل‏الخطاب نظام اسلامی قرار گیرد و همگان به این امر فراخوانده شوند.

سخنان ولایت فصل‏الخطاب نظام اسلامی قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بسطام، محمدرضا قوچانی صبح امروز در گردهمایی سیاسی و بصیرتی که با حضور مردم بسطام در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار داشت: دشمنان نظام با اسلام و انقلاب مخالف هستند و تمام تلاش آنها این است که انقلاب اسلامی را سرنگون کنند؛ چرا که این الگو نباید در جهان ترویج شود.

وی با بیان اینکه دشمنان این انقلاب همیشه در حال دسیسه چینی علیه ملت ایران هستند؛ افزود: آنها در این سال‌ها تلاش بسیاری برای جلوگیری صدور انقلاب انجام داده‌اند که همه این تلاش‌ها ناکام مانده است.

این کارشناس مسائل سیاسی فتنه 88 را اوج تلاش دشمنان علیه نظام دانست و گفت: دشمنان برنامه‌ریزی دقیق و منسجمی را انجام دادند تا بتوانند انقلاب را سرنگون کنند؛ اما بصیرت و ولایت کار آنان را ناتمام کرد.

قوچانی افزود: ما باید قدر ولایت را بدانیم؛ چرا که ولایت با روشنگری خود باعث خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان شد.

وی با بیان اینکه ستون فقرات انقلاب ولایت است، گفت: باید ولایت فصل‏الخطاب در تمام برنامه‌های نظام و مردم باشد و مردم در 9 دی ثابت کردند که فصل‏الخطاب آنها رهبری انقلاب است.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: دشمنان در تلاش هستند تا در انتخابات آینده ریاست جمهوری نیز دسیسه‌ای جدید را اجرا کنند و از هم‏اکنون با جنگ اقتصادی این را برنامه‌ریزی و آشکار کرده‌اند.

قوچانی افزود: باید مثل گذشته بصیرت خود را حفظ کنیم و گوش به فرمان ولایت باشیم که اگر اینگونه شد، هیچ دشمنی یارای مقابله با ما را نخواهد داشت.

وی با درخواست از ائمه جمعه برای تبیین سخنان رهبر فرزانه انقلاب در نماز جمعه‌ها گفت: از ائمه جمعه عاجزانه درخواست داریم تا سخنان رهبری را در نماز جمعه‌ها تاکید و مردم را بر پیروی از رهبری فرزانه انقلاب ترغیب کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: اطاعت از رهبری باید به عنوان یک فریضه در جامعه اسلامی باشد؛ چرا که دشمن می‌خواهد ولایت را از ما بگیرد و اگر این‏گونه شد انقلاب اسلامی در خطر جدی سقوط خواهد بود و دشمن به نتیجه می‌رسد.

انتهای پیام/2249/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول