اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

بوشهری‌ها با تمام جان از حریم ولایت دفاع می‌کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر گفت: 13 دی نماد ولایتمداری مردم گرانقدر استان با معظم‌له است و این حضور خورشید ولایت در استان تابانده شد و اینکه مردم ولایتمدار استان بوشهر با تمام جان از حریم ولایت دفاع خواهند کرد.

بوشهری‌ها با تمام جان از حریم ولایت دفاع می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر با قدردانی از حضور حماسی مردم ایران اسلامی و مردم ولایتمدار استان بوشهر در مراسم نهم دیماه این حضور را نماد ولایتمداری مردم ولایت مدار با مقام معظم رهبری دانست.

وی با گرامیداشت 13 دیماه سالروز ورود مقام معظم رهبری به استان بوشهر گفت: 13 دی نماد ولایتمداری مردم گرانقدر استان با معظم‌له است و این حضور خورشید ولایت در استان تابانده شد و اینک مردم ولایتمدار استان بوشهر با تمام جان از حریم ولایت دفاع خواهند کرد.

صفایی‌بوشهری با گرامیداشت هفته وقف، وقف را یکی از کارهای بزرگ و صدقات جاریه انسان دانست و افزود: انسان در زمان حیاتش و مماتش می‌تواند کار ثواب کند که تا همیشه جاودانه بماند و وقف یکی از کارهای جاودانه انسان است.

امام جمعه بوشهر با تسلیت رحلت عالم جلیل القدر آیت‌الله آقا مجتبی تهرانی گفت: این عالم  وارسته در مدت عمر پربرکتش در خدمت انقلاب،امام، دین، ملت و اهل بیت عصمت و طهارت بود.

وی در ادامه با قدردانی از دست اندرکاران نهضت سوار آموزی استان بوشهر که خدمت شایانی در عرصه سوادآموزی به استان بوشهر کرده‌اند گفت: استان بوشهر یکی از پنج استان برتر کشور است که بیسوادی در آن رو به پایان است و به زودی درصدی که مانده است سواد دار می‌شوند و شاهد جشن کامل سواد آموزی در استان خواهیم بود.

صفایی‌بوشهری همچنین با تسلیت اربعین سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) گوشه‌هایی از مصیبت‌هایی که به خاندان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پس از 40 روز از شهادت امام حسین(ع) روا شد را بیان کرد.

این مسئول در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ویژگی‌های انسان مومن را برشمرد و اخلاق مداری از خصوصیات بارز انسان‌های با ایمان دانست و متذکر شد: پرهیز از گناه زبانی یکی از خصوصیات انسان‌های مومن است چرا که بیشترین گناه و خطاهای انسان از ناحیه زبان است و انسان مومن از این اعمال پرهیز می‌کند.

انتهای پیام/66006/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول