اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی کمیته امداد امام خمینی نکا صورت گرفت

برگزاری گردهمایی دانشجویی ولایت و بصیرت در کمیته امداد نکا

خبرگزاری فارس: به همت کمیته امداد امام خمینی نکا، گردهمایی دانشجویی ولایت و بصیرت در امداد نکا برگزار شد.

برگزاری گردهمایی دانشجویی ولایت و بصیرت در کمیته امداد نکا

به گزارش خبرگزاری فارس از نکا، سید موسی عمادی مدیر کمیته امداد امام خمینی نکا عصر امروز در جمع دانشجویان تحت پوشش این نهاد گفت: ایجاد بصیرت در جامعه از جمله اهداف کلی ما در نظام و ادارات است که با تمام نیرو در این راستا گام برمی‌داریم.

وی با اشاره به فتنه سال 88 افزود: خوشبختانه در این فتنه با بررسی‌های انجام شده هیچ یک از افراد تحت پوشش این نهاد شرکت نداشتند و در راهپیمایی روز بصیرت در نهم دی ماه 88 نیز 80 درصد افراد تحت پوشش ما شرکت کردند که این مسئله بیانگر ولایتمداری این افراد است.

عمادی خاطرنشان کرد: افراد تحت پوشش این نهاد از سفره امام راحل روزی می‌خورند و در همین رابطه نیز درست نیست کسانی که از سفره‌ای ارتزاق می‌کنند علیه آن سفره و نظام وارد میدان شوند که خوشبختانه در این فتنه افراد تحت پوشش این نهاد سربلند خارج شدند.

وی ادامه داد: ما انتظار داریم افراد تحت پوشش این نهاد از نظر ظاهری و حفظ حجاب در دانشگاه‌ها و جامعه طوری عمل کنند که عبرت دیگران باشند و الگو قرار گیرند.

رمضان دولتخواه از کارشناسان سیاسی و فرهنگی نیز در این مراسم با اشاره به چگونگی فتنه 88 اظهار داشت: ما تهدیدات مختلف دشمن را در طول 33 سال گذشته پشت سرگذاشتیم و باید بدانیم که همه موفقیت‌های ما مدیون محرم و قیام امام حسین(ع) و عبرت آموزی‌های عاشورا است.

وی گفت: ما با هدیه کردن 30 هزار شهید در طول انقلاب و جنگ تحمیلی امنیت را به این جامعه و نظام هدیه کردیم و باید اکنون قدردان این نعمت، موفقیت و بزرگی در جهان باشیم.

دولتخواه افزود: در 9 دی 88 در واقع کربلای دیگری برپا شد که اگر در کربلای امام حسین(ع) جنگ و خون و شهادت بود اکنون در کربلایی که در 9 دی ماه 88 در حمایت از ولایت برپا شد، بصیرت و آگاهی مردم موج می‌زد.

وی ادامه داد: در جنگ تحمیلی 30 کشور علیه ایران اسلامی وارد میدان شدند و جنگ کردند اما در تحریم فعلی یکصد کشور جهان علیه ایران با برنامه ریزی و استراتژیک‌های خاص وارد جنگ شده‌اند و باید مراقب این جنگ نرم دشمن باشیم.

این فعال سیاسی بیان داشت: بصیرت، آگاهی و تمسک به ایمان مردم و رهبری مهم‌ترین عوامل در خنثی کردن توطئه‌های مختلف دشمن هستند که نباید فراموش شوند.

انتهای پیام/86002/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول