اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در سپاه:

تداوم انقلاب در گرو رهبری مقتدرانه است/ رهبر تراشی پروژه تکراری دشمنان علیه ولایت فقیه

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: تداوم انقلاب و نظام اسلامی به واسطه ولایت فقیه و رهبری مقتدرانه کنونی امکان‌پذیر خواهد بود.

تداوم انقلاب در گرو رهبری مقتدرانه است/ رهبر تراشی پروژه تکراری دشمنان علیه ولایت فقیه

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی سعیدی امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد با اشاره به فتنه 88 و عوامل به وجود آورنده آن اظهار کرد: جابه‌جایی 10 میلیون رأی تهمتی بود که فتنه‌گران به نظام اسلامی زدند و شرکت گسترده مردم در انتخابات را که نقطه قوتی برای جمهوری اسلامی به شمار می‌رفت به تهدید علیه ایران تبدیل کردند.

وی افزود: دادن بهانه به دست رسانه‌های بیگانه و ایجاد بستر مناسب برای هجمه آن‌ها، لطمه وارد کردن به حیثیت نظام و ریختن آبروی جمهوری اسلامی در منطقه توسط کسانی که خود را یار امام می‌دانستند از دیگر خسارت‌های فتنه 88 به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه فتنه پس از انتخابات ضررهای مالی و اقتصادی زیادی به کشور وارد ساخت گفت: از دیگر خسارات این فتنه می‌توان به کاهش قدرت مانور و اعتبار ایران در منطقه اشاره کرد.

جوشش مردمی در 9 دی همه نقشه‌های دشمنان را خنثی کرد

وی ادامه داد: پس از هجمه‌ها و خسارت‌هایی که فتنه‌گران به نظام اسلامی وارد کردند حماسه 9 دی ملت ایران که بر خلاف دیگر حرکت‌های اجتماعی در ملل مختلف یک جوشش درونی از متن مردم بود و جنبه همگانی داشت موجب برهم زدن توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان و ایادی داخلی آن‌ها شد.

سعیدی با اشاره به توأم بودن تولی و تبری در راهپیمایی 9 دی ملت ایران خاطرنشان کرد: دفاع از جبهه حق و اعلام انزجار از هنجارشکنان و ساختارشکنان و نیز عوامل آشکار و پنهان فتنه از جمله ویژگی‌های این حماسه مردمی به شمار می‌روند.

یک شعار بنی‌اسرائیلی

نماینده ولی فقیه در سپاه بیان داشت: حماسه 9 دی سبب شناخت صحیح دشمن و معنای حقیقی شعارهای فریبنده آن‌ها شد و بر همگان ثابت کرد که شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» یک شعار بنی‌اسرائیلی بود زیرا ملت ایران با هدف جهانی‌سازی اسلام و نجات مستضعفین به پا خاسته و انقلاب کرده بودند.

وی با تاکید بر موقعیت‌شناسی خواص و مردم و ضرورت اقدام به موقع توسط هر یک از آن‌ها تصریح کرد: وقتی ابوموسی اشعری بر سر منبر بود می‌توانست عملکرد صحیح داشته باشد اما زمانی که از منبر فرود آمد کاری از دستش ساخته نبود و این درسی است که باید از تاریخ بگیریم.

حماسه 9 دی توطئه انقلاب مخملی را بر هم زد

سعیدی با بیان اینکه شکست توطئه دشمن در راه‌اندازی انقلاب مخملی از مهم‌ترین دستاوردهای حماسه 9 دی به شمار می‌رود گفت: بازگشت اقتدار نظام و مرزبندی بین خواص از دیگر ثمرات این حرکت مردمی محسوب می‌شود و این مهم باید مورد توجه قرار گیرد زیرا ممکن است احتمال تکرار آن وجود داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سپاه خواص را به چهار دسته عمار گونه‌ها، خواص مقابل نظام، خواص ساکت آگاه و ناآگاه و خواص دارای مواضع دوگانه تقسیم‌بندی کرد و افزود: پس از حماسه 9 دی جهان متوجه شد مردم ایران بر سر ارزش‌های دینی خود با هیچ کس معامله نمی‌کنند.

رهبر تراشی، پروژه تکراری دشمنان علیه ولایت فقیه

وی عنوان داشت: پروژه رهبر تراشی از دیگر نقشه‌های دشمنان و ایادی داخلی‌شان در طول سال‌های پیش و پس از انقلاب به شمار می‌رود که گاهی منتظری را به جای امام خمینی(ره) و گاهی نیز افرادی چون شریعتی را در مقابل روحانیت علم کردند اما مردم ایران هیچ‌گاه این مسئله را نپذیرفتند.

سعیدی با بیان اینکه تداوم انقلاب و نظام اسلامی به واسطه ولایت فقیه و رهبری مقتدرانه کنونی امکان‌پذیر خواهد بود گفت: سئوال اساسی در حال حاضر این است که آیا فتنه جدیدی روی خواهد داد یا خیر که باید گفت احتمال آن وجود دارد و ضروری است ملت ایران هوشیاری خود را حفظ کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه خاطرنشان کرد: فتنه دارای سه دسته بازیگر روی صحنه، مباشران فتنه و عوامل پشت صحنه است که شناخت گروه سوم بسیار مشکل بوده و تنها از روی نشانه‌ها می‌توان به وجود آن‌ها پی برد؛ به عنوان مثال در فتنه 88 باید دید چه کسانی کمیته صیانت از آراء را تشکیل دادند.

فتنه احتمالی آینده ترکیبی از قدرت‌طلبان و ضد انقلاب‌هاست

وی صلابت انقلاب و نظام اسلامی را مهم‌ترین خطر برای نظام سلطه دانست و ابراز کرد: فتنه احتمالی آینده ترکیبی از سلطه‌طلبان، ضد انقلاب‌های داخلی و خارجی و قدرت‌طلبان خواهد بود.

انتهای پیام/78004/ق40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول