اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

حمایت از ولایت فقیه مورد تاکید شهدا است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس گفت: حمایت از ولایت فقیه موضوع مهمی است که در وصیت‌نامه همه شهدا به آن سفارش و تاکید شده است.

حمایت از ولایت فقیه مورد  تاکید شهدا است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی در یادواره 14 شهید روستای برون شهرستان فردوس اظهار کرد: مردم باید بدانند که انقلاب اسلامی ما به آسانی به دست نیامده و برای به دست آوردن آن خون‌های زیادی به زمین ریخته شده است.

وی بیداری اسلامی شکل گرفته در جهان را ثمره خون شهدای انقلاب اسلامی ایران دانست و افزود: اگر ملتی بنشیند که دشمن به او حمله کند و در برابر دشمن نیز از خود دفاع نکند، آن ملت ذلیل و خوار می‌شود.

ایران اسلامی امن‌ترین کشور در جهان است

امام جمعه فردوس تصریح کرد: اگر ایران و عراق را با هم مقایسه کنیم متوجه می‌شویم که فرق بین عزت و ذلت کجاست و مردم ایران اسلامی با چه شور و اشتیاقی از امام خود استقبال و سرانجام صدام چه شد.

بابایی یادآور شد: هنوز عراق به عنوان مخروبه‌ محسوب و ناامنی در آن کشور تلفات می‌گیرد ولی به لطف امام زمان(عج) و ثمره خون شهدا، امروز ایران اسلامی امن‌ترین و بهترین کشور در جهان است.

وی حمایت از ولایت فقیه را عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: حمایت و پشتیبانی از ولایت فقیه موضوع مهمی است که در وصیت نامه همه شهدا به آن سفارش و تاکید شده است.

فاصله مردم و روحانیت، ثمره خون شهدا را بر باد می‌دهد

امام جمعه فردوس افزود: اگر دشمن بتواند بین مردم و روحانیت فاصله بیندازد، ثمره خون شهدا بر باد می‌رود بنابراین مردم ایران اسلامی باید همچون همیشه متحد و محکم باشند تا دشمن نتواند کوچک‌ترین آسیبی به انقلاب و نظام ما وارد کند.

بابایی با اشاره به اینکه پوشیدن لباس روحانیت در کشور ترکیه ممنوع است، تصریح کرد: در ترکیه، امام حق پوشیدن لباس روحانیت را ندارد و به همین سبب نیز موضوع کشف حجاب در کشور ترکیه با موفقیت انجام شده است.

وی خطاب به خواهران حاضر در یادواره شهدای روستای برون یادآور شد: شما خواهران باید با حجاب‌هایتان خون شهدا را پاس بدارید و نگذارید که دشمن از راه ترویج بی‌حجابی و فساد به جامعه ما ضربه بزند.

انتهای پیام/69007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول