اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

دشمن می‏خواهد شکست سوریه را در عراق جبران کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه هدف دشمن جبران شکست سوریه جبهه استکبار در میدان عراق است، گفت: اربعین حسینی(ع) نماد قدرت تشیّع است.

دشمن می‏خواهد شکست سوریه را در عراق جبران کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام‏ محمد علاءالدینی ظهر امروز در آیین دشمن‏شکن و عبادی- سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند که با حضور جمع کثیری از مردم برگزار شد، اظهار داشت: اجتماع 16 میلیون نفری شیعیان در روز اربعین در کربلای معلی بسیار جلوه‏گر بود.

وی ادامه داد: وجود اشتیاقی وصف‏ناپذیر در میان جوانان برای حرکتی با پای پیاده به سوی حرم ابا‏عبدالله‏ الحسین(ع) نشانه عشق وافر آنها به فرهنگ سرخ عاشورایی است.

علاءالدینی اضافه کرد: توسعه فرهنگ عاشورایی به واسطه انقلاب شکوهمند اسلامی با وجود تلاش دشمن برای کم‏رنگ ساختن آن بسیار ارزشمند است.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: قصد امروز دشمنان مهار توان شیعه در منطقه و جهان است؛ قدرتی که حتی «رایس» آمریکایی با همه دشمنی با ایران بعد از شکست صهیونیسم در حماسه جنگ هشت روزه غزه بدان اذعان کرد.

وی ادامه داد: اگر دیروز صدام و صدامیان با بیان اینکه «نه خود به زیارت سید و سالار شهیدان می‏رویم و نه اجازه این را به شیعیان خواهیم داد» با جریان تشیّع مقابله می‏کردند؛ امروز این مقابله در قالب اختلاف‏افکنی میان مسلمانان از سوی استکبار در حال اجراست.

علاءالدینی اضافه کرد: امروز غرب در تداوم سیاست سلطه‏گرانه خود و البته شکست‏های سنگین در میدان سوریه، هدف بعدی‏اش را در سایر کشورهای منطقه می‏جوید.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: جمهوری اسلامی ایران، جنگ خود با آمریکای جنایتکار را در خارج از مرزهای کشورمان دنبال می‏کند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در سایه این سیاست و مدیریت جمهوری اسلامی ایران، دشمنان اسلام و انقلاب در سایر نقاط جهان زمین‏گیر شده‏اند.

علاءالدینی اضافه کرد: از این رو، پرداخت هزینه در راستای اجرای چنین اقداماتی از سوی نظام اسلامی کاملاً به‏جا تلقی می‏شود.

خطیب نماز جمعه دماوند افزود: بدون تردید، صرف هزینه در این زمینه اسباب کاهش هزینه‏های سنگین‏تر آتی را فراهم می‏آورد.

وی ادامه داد: نکته حائز اهمیت در این میان اصل اطاعت از جایگاه ولایت فقیه و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب است.

انتهای پیام/2568/ی30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول