اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تاکستان:

هدف از بحران سوریه نابودی اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تاکستان گفت: بی‌شک هدف از بحران‌آفرینی ایادی غربی و آمریکایی در سوریه تحت شعاع قرار دادن و از بین بردن دین مبین اسلام است که قطعاً شکست خورده و خنثی می‌شود.

هدف از بحران سوریه نابودی اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین، آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌‌های این هفته نماز جمعه شهر تاکستان با بیان اینکه عامل اصلی در بحران سوریه دخالت کشور‌های مدعی دموکراسی و حقوق بشر از جمله آمریکا و سران جنایتکار صهیونیستی است، اظهار کرد: هرگاه که مسلمانان با یکدیگر اتحاد و پیمان برادری داشته باشند می‌توانند بر گروه‌های متعدد فتنه‌گر و همچنین دشمنان فائق آماده و آنان را نابود و ریشه‌کن کنند.

امام جمعه تاکستان افزود: گروه‌های مسلح و شورشی به‌ویژه القاعده امروز با تحریک در کشور سوریه به‌دنبال ایجاد اغتشاش، کشت و کشتار وحشیانه مردان و زنان و در نهایت ساقط کردن نظام سوریه هستند که قطعاً با تیزهوشی ملت سوریه این نقشه آنان نیز خنثی شده و از بین می‌رود.

وی عنوان کرد: همه امت‌های اسلامی می‌دانند که هدف استکبار و شورشیان در سوریه در اصل تلاش برای ریشه‌کنی دین مبین اسلام است و در این راستا باید همواره هوشیار بود و اجازه تعدی و نفوذ شیطانی منافقان و مزدوران را به درون امت‌های اسلامی نداد و با آنان مبارزه کرد.

امام جمعه تاکستان با اشاره به در پیش‌ بودن سالروز درگذشت آیت‌الله مرعشی نجفی از عالمان و مجاهدان اسلامی تصریح کرد: امروز کتابخانه‌ بزرگ و ارزشمند مرحوم مرعشی به عنوان سومین کتابخانه بزرگ اسلامی پس از کتابخانه‌های آستان قدس رضوی منبعی ارزشمند برای تغذیه اسلامی بوده که بسیاری از دانشمندان و فضلا از آن استفاده کرده و چراغی برای تجلی علوم گوناگون است.

اسلامی بیان کرد: در حال حاضر بیش از 250 هزار کتاب به صورت امروزی و بیش از 25 جلد کتاب با نسخه خطی نیز در آن وجود دارد که از نکات برجسته این کتابخانه ارزشمند است.

وی با بیان اینکه سلمان فارسی از جمله افرادی است که تأثیرات بسزایی را در پیروزی‌ها و فتوح مسلمانان بر عهده داشت، تصریح کرد: سلمان فارسی از یاران پیامبر و مایه افتخار ایران اسلامی است که لازم است اندیشه‌ها و سیره چنین علمای اسلامی مورد توجه و نگاه جدی‌تر قرار گرفته و آثارشان تحلیل و بررسی شود.

انتهای پیام/77005/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول