اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دانسفهان تأکید کرد

دلیل کینه استکبار 30 سال حمایت سوریه از مقاومت

خبرگزاری فارس: امام جمعه دانسفهان گفت: استکبار به‌دنبال انتقام‌ از حمایت 30 ساله سوریه از مقاومت است.

دلیل کینه استکبار 30 سال حمایت سوریه از مقاومت

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر دانسفهان اظهار کرد: پاکی، صداقت، راهنمایی همگانی و تلاش برای اصلاح جامعه از جمله صفات برجسته امامان معصوم است که لازم است امروز با الگوگیری از این صفات در مسیر حق‌طلبی گام برداشت و سب اصلاح جامعه اسلامی شد.

امام جمعه دانسفهان افزود: دشمنان اهل‌ بیت امروز به‌دنبال این هستند تا با ایجاد تفرقه و دودستگی میان امت‌های اسلامی زمینه را برای فروپاشی و انزوای اقشار شیعیان فراهم کرده و آنان را دچار خودباختگی و بی‌هویتی کنند.

وی با تبریک در پیش‌ بودن میلاد حضرت مسیح (ع) تصریح کرد: حضرت مسیح نیز از پیامبران و اولیای الهی بود که در زمان حیات خویش در راستای نشر تعالیم انسانی گام برداشت و امت‌های دیگر را به یکتا‌پرستی و دوری از گناه دعوت و ارشاد می‌کرد.

امام جمعه دانسفهان با اشاره به توطئه و جنگ نرم استکبار برای انحراف در مسیر بیداری ملت‌های مسلمان تصریح کرد: امروز خطری که از ناحیه دشمنان به‌گوش می‌رسد بسیار وسیع و هشدار‌دهنده بوده و لازم است که با بصیرت امت‌ اسلامی و اتحاد این خطر نیز خنثی شده و از بین برود.

انصاری بیان کرد: دشمنان، منافقان و تروریست‌های مسلح با سرپرستی و حمایت آمریکا به‌دنبال این هستند تا با ایجاد ناامنی در سوریه اوضاع را خراب و ناآرام جلوه داده و انتقام سه‌دهه حمایت جانانه سوریه از مقاومت را بگیرند که قطعاً این نقشه نیز خنثی شده و از بین می‌رود.

وی با اشاره به در‌ پیش بودن سالروز نهم دی‌، روز بصیرت و تجدید میثاق امت با ولایت تصریح کرد: حماسه این روز، به‌عنوان نقطه‌ای روشن امروز در تاریخ پر حماسه انقلاب اسلامی درخشیده و به‌عنوان سند افتخاری بر حقانیت آرمان‌ها و اهداف متعالی انقلاب اسلامی است.

امام جمعه دانسفهان خاطرنشان کرد: وظیفه آحاد ملت امروز حرکت در مسیر صحیح اسلامی و دوری از انحراف و دودستگی تا رسیدن به قله‌های حقیقی عزت و افتخار است.

انتهای پیام/77005/ق/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول