اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم مبارکه در مجلس:

سیاست‌های دوگانه اروپا در بحث سوریه به مشکلات اقتصادی آن‌ها دامن زد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس گفت: رویکردهای دوگانه سیاسی اتحادیه اروپا در قبال خاورمیانه و کمک‌های مالی و تسلیحاتی آنان به مخالفان دولت سوریه سبب شده تا هر روز بیش از پیش در مشکلات اقتصادی خود غرق شوند.

سیاست‌های دوگانه اروپا در بحث سوریه به مشکلات اقتصادی آن‌ها دامن زد

علی ایرانپور در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در مبارکه اظهار کرد: با توجه به شرایط کنونی حاکم بر اروپا بحران‌های اقتصادی به ویژه در اروپای غربی همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اروپا در بحران اقتصادی غرق شده است، افزود: مباحث و مشکلات اقتصادی در کشورهای اروپایی ریشه‌دار بوده و به سادگی قابل حل نیست.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری افزایش نرخ بیکاری، کاهش سطح درآمد، تولید و معیشت اروپا‌یی‌ها تصریح کرد: دولت‌های اروپایی به شدت برای طرح‌های ریاضت اقتصادی مصمم هستند چرا که اروپاییان در آینده وضعیت بدتری نسبت به شرایط کنونی دارند.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی، وضعیت اقتصادی روز به روز برای اروپاییان سخت‌تر می‌شود.

ایرانپور با بیان اینکه آلمان، فرانسه و انگلستان از ابر قدرت‌های اقتصادی اروپا هستند، تاکید کرد: بحران‌های اقتصادی این قاره به کشورهای ابر قدرت نیز سرایت کرده و این امر نشان می دهد که بحران‌های اقتصادی همچنان در اروپا پایدار است.

وی ادامه داد: عدم توازن مالی کشورهای عضو اتحادیه اروپا یکی از دلایل بزرگ بروز بحران اقتصادی بوده و عدم حل آن در حوزه یورو شده است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی با یادآوری نشست‌ اقتصادی بی‌نتیجه کشورهای حوزه یورو در آستانه سال جدید میلادی بیان کرد: شرایط بغرنج اقتصادی در این قاره سبب شده تا نشست اقتصادی کشورهای حوزه یورو بار دیگر بی نتیجه تمام شود.

وی با بیان اینکه سیاست‌های اقتصادی غلط اتحادیه اروپا سبب شده تا کشورهای حوزه یورو در بحران غرق شوند، یادآور شد: رویکردهای دوگانه سیاسی اتحادیه اروپا در قبال مسائل خاورمیانه و همچنین کمک‌های مالی و تسلیحاتی آنان به مخالفان دولت سوریه سبب شده تا هر روز بیش از پیش در مشکلات اقتصادی خود غرق شوند.

انتهای پیام/63013/صا/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول