اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت نماز جمعه ساری:

استکبار و صهیونیسم در سوریه به جایی نمی‌رسند/ تذکر به عزل و نصب‌ها

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم در سوریه به جایی نمی‌رسند، خطاب به این کشورها گفت: بروید به مشکل مردم خودتان بپردازید.

استکبار و صهیونیسم در سوریه به جایی نمی‌رسند/ تذکر به عزل و نصب‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام احمد قاسمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز شهرستان ساری، اظهار داشت: 9 دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی در روز 9 دی سال 88، بهترین نمود انقلابی را به دنیا نشان دادند، تصریح کرد: 9دی، مولود تفکر شیعی و لبیک صادقانه مردم به رهبری است.

قاسمی با بیان اینکه مردم در این روز، آن چنان درسی به خواص بی‌بصیرت و دشمنان دادند، گفت: مردم با سلایق و تفکرات سیاسی مختلف، وقتی دیدند به نظام، اهل بیت و عاشورا جسارت شد، در همه نقاط ایران اسلامی حماسه آفریدند و به جهانیان اعلام کردند که حرف اول و آخر ما، فقط رهبری است.

وی ادامه داد: مردم اعلام کردند که اگر ما به مسئولی انتقاد داریم، اگر گرانی، بیکاری و نابسامانی در بازار وجود دارد و اگر به کج روی یک مسئول، مردم فریاد برمی‌آورند اما وقتی بحث مقام رهبری است، مردم تا پای جان می‌ایستند.

قاسمی با بیان اینکه 9 دی حماسه است، افزود: این روز، تکرار و تثبیت لیاقت مردم ایران برای استقبال از منجی عالم بشریت است.

خطیب موقت نماز جمعه ساری، یادآور شد: به تمام مسئولان نظام که با رأی مردم در اریکه قدرت هستند، سفارشی که مقام معظم رهبری داشتند را توصیه می‌کنم.

وی با بیان اینکه ممکن است مسئولانی با حرف، حرکت، عزل و نصب در کشور تشنج ایجاد کنند، خاطر نشان کرد: این مسئولان را سفارش می‌کنم که 9 دی سال 88 را به یاد بیاورند.

قاسمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات منطقه، اظهار داشت: عده‌ای به واسطه اراده مردم، از قدرت کنار رفتند.

وی با بیان اینکه اگر ابرقدرت‌های جهان، مردم را آزاد بگذارند، مردم تکلیف خود را مشخص می‌کنند، افزود: مردم مصر نشان دادند که اسلام را می‌خواهند.

خطیب موقت نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه استکبار جهانی، آمریکا و صهیونیسم فهمیدند که در کشوری مانند سوریه به جایی نخواهند رسید، خطاب به این کشورها و قدرت‌های استکباری، یادآور شد: بروید به مشکل مردم خودتان بپردازید.

وی با بیان اینکه اربعین امام حسین (ع) نزدیک است، گفت: امروز اگر به ولایت فقیه که ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی است می‌تازند، آن جریان خاندان بنی‌امیه هنوز ادامه دارد.

انتهای پیام/86007/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول