اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اداره سیاسی کل سپاه:

29 کشور برای نابودی سوریه نیرو اعزام کرده‌اند / پرداخت حقوق هفته‌ای به معترضان

خبرگزاری فارس: مسئول اداره سیاسی کل سپاه با بیان اینکه سوریه عمق استراتژیک ما و عقبه حزب‌الله است، گفت: در حال حاضر 29 کشور برای نابودی حکومت سوریه، نیرو اعزام کرده‌اند و حتی در سوریه به معترضان هفته‌ای حقوق داده می‌شود.

29 کشور برای نابودی سوریه نیرو اعزام کرده‌اند / پرداخت حقوق هفته‌ای به معترضان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، رسول سنایی‌راد پیش از ظهر امروز در همایش بصیرتی بسیجیان شهر لالجین که به همت حوزه مقاومت بسیج امام علی(ع) این شهر برگزار شد، اظهار کرد: با اقتصاد مقاومتی که از تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری است می‌توان در مقابل تحریم‌های سختگیرانه دشمن ایستادگی و آنها را در این جنگ اقتصادی نیز شکست داد.

وی با اشاره به ایستادگی در برابر تحریم‌های سختگیرانه دشمن افزود: این مهم زمانی امکان‌پذیر است که شجاعت داشته باشیم و با تدبیر وارد صحنه شویم.

مسئول اداره سیاسی سپاه بیان داشت:‌ باید از بی‌تدبیری، بی‌توجهی به تولید، افزایش نقدینگی در بین مردم و جنگ روانی که از عوامل مخل در اقتصاد هستند، دوری کرد.

وی تصریح کرد: مردم و مسئولان در اقتصاد مقاومتی باید تولید ملی، صرفه‌جویی، وجدان کاری، روحیه جهادی در کار و استفاده بهینه از منابع را مدنظر قرار دهند.

سنایی‌‌راد یادآور شد: با توجه به موارد مطروحه و اجتناب از احتکار و فرصت‌طلبی می‌توان به سلامتی در این برهه زمانی از توطئه‌های دشمنان در زمینه اقتصاد عبور کرد.

وی در ادامه سخنانش با اشاره به خباثت دشمنان جمهوری اسلامی عنوان کرد: اسرائیلی‌ها شکست‌های پی در پی خود در جنگ‌های 33 روزه، 22 روزه و هشت روزه با حماس و حزب‌الله را از جانب ایران می‌دانند و می‌گویند موشک‌های فجر که به قلب اسرائیل شلیک شد ساخت جمهوری اسلامی است که آنها را در اختیار گروه‌های جهادی گذاشته است.

مسئول اداره سیاسی سپاه اضافه کرد: راهبرد غرب علیه ایران سیاست‌موازی فشار و مذاکره است و بر همین اساس بود که امام(ره) فرمودند «اگر در مقابل اینها یک قدم عقب بنشینید آنها صد قدم جلو می‌آیند».

وی ابراز داشت: بحث اصلی ما با غرب پرونده هسته‌ای نیست بلکه به خطر افتادن آقایی و منافع آنهاست و هدف آنها از مذاکره تحقیر است.

سنایی‌راد در ادامه ضمن اشاره به مسائل سوریه گفت: سوریه عمق استراتژیک ما و عقبه حزب‌الله است و در حال حاضر 29 کشور برای نابودی حکومت سوریه، نیرو اعزام کرده‌اند که به هر نحوی این کشور را شکست دهند و بشار اسد را ساقط کنند اما اگر همه‌پرسی در سوریه برگزار شود احتمال رأی‌آوری اسد بسیار بالاست.

وی با بیان اینکه آنها در سوریه به معترضان هفته‌ای حقوق می‌دهند، بیان داشت: دشمنان اگر بتوانند سوریه را شکست دهند به سراغ حزب‌الله و فلسطین اشغالی و گروه حماس خواهند رفت و بعد از حزب‌الله به سراغ کشور عراق و حاکم کردن طارق‌الهاشمی که از دست نشانده‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خواهند رفت.

مسئول اداره سیاسی سپاه در پایان سخنانش با اشاره به حماسه افتخارآفرین مردم در 9 دی 88 خاطرنشان کرد: مردم به خاطر حرمت‌شکنی عاشورا توسط عده‌ای اغتشاش‌گر در صحنه حاضر شدند و نهم دی ماه که ضمیر ناخودآگاه عاشورایی ما بود را رقم زدند. 

انتهای پیام/89006/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول