اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شفت خبر داد

برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران انقلاب اسلامی در شفت

خبرگزاری فارس: فرماندار شفت از برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران انقلاب اسلامی و نخبگان علمی و ورزشی این شهرستان در دهه فجر خبر داد.

برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران انقلاب اسلامی در شفت

به گزارش خبرگزاری فارس از شفت، جواد شفیعی‌ثابت در نشست خبری با خبرنگاران و اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه مبارکه فجر گیلان در محل  فرمانداری این شهرستان دهه فجر را فرصت بسیار مناسب و مغتنمی برای اعلام وفاداری نسبت به آرمان‌های امام (ره) و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست.

وی اظهار کرد: دهه فجر فرصتی برای نشان دادن پیروی بی‌چون و چرای خود از ولایت امر مسلمین دنیاست.

فرماندار شفت دهه فجر را فرصتی طلایی برای انعکاس عملکرد و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: کمترین ثمره این انقلاب، گشودن فصلی نو در تاریخ معاصر بوده که بسیار ارزشمند است.

وی ادامه داد: زمانی که امام (ره) آمدند، آزادی به خانه‌ها برگشت و ما استقلال خود را باز یافتیم و جمهوری اسلامی با دست مبارک ایشان بنا گذاشته شد و اکنون که در مقطع خاصی از تاریخ تحولات جهان و در موقعیت حساس و سرنوشت‌سازی از دوران انقلاب اسلامی قرار گرفته‌ایم، مسئولیت ما ایجاب می‌کند تا واقعیت‌ها، ریشه‌ها و آثار مختلف انقلاب را در ابعاد سیاسی، اقتصادی و فرهنگی بشناسیم تا بتوانیم با برنامه‌ریزی‌های حساب شده ارکان انقلاب را تثبیت کنیم.

شفیعی‌ثابت راز انحراف هر نهضتی را منحرف شدن از آرمان‌ها و ریشه‌های استوار آن نهضت دانست و خاطرنشان کرد: هر مسیری جز اطاعت از ولی فقیه و رهبری آگاه مسیری انحرافی است که در راه دشمنان این مرز و بوم بوده و جوانان ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری با بصیرت و حضور به موقع خود همواره در صحنه‌های دفاع از نظام حاضر هستند.

وی قیام مردم در سال57 را قیام حق بر باطل و قیام عبودیت بر طاغوت نامید و اذعان کرد: به همین دلیل دهه مبارک فجر نامیده شد و رمز پیروزی ملت مؤمن ایران اسلامی ما در این بود که نهضت آنها جنبه معنوی و اسلامی داشت.

این مسئول در ادامه با تشریح برنامه‌های دهه مبارک فجر 91 شهرستان شفت، خاطرنشان کرد: امسال در دهه مبارک فجر بیش از 35 پروژه در سر فصل برنامه‌های مختلف عمرانی توسط دستگاه‌های اجرایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی آبرسانی به دو روستا، گازرسانی به 5 روستا، تحویل 14 باب مسکن از طرف بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، چند پروژه در شهر احمدسرگوراب، افتتاح چند پل روستایی و راه روستایی، بهره‌برداری از چند پروژه کشاورزی در زمینه طرح تجهیز زمین‌های کشاورزی و طرح‌های اشتغالزا را از جمله پروژه‌های دهه فجر شفت عنوان کرد.

شفیعی‌ثابت افزود: ساختمان اداره راه و شهرسازی و ساختمان بیمارستان 32 تختخوابی شفت نیز آماده تحویل است تا پس از تجهیز به بهره‌برداری برسد و امیدواریم با فراهم شدن مقدمات لازم شاهد افتتاح یک اداره جدید در این شهرستان باشیم.

وی با اشاره به تشکیل جلسات ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر در شفت، تصریح کرد: تمام کمیته‌ها نیز جلسات برنامه‌ریزی خود را برگزار کرده‌اند.

فرماندار شفت، از جمله برنامه‌های فرهنگی در دهه مبارکه فجر را شامل برگزاری همایش بزرگ و مشترک کمیته‌ها در یک مکان و برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی ذکر کرد.

وی برگزاری نشست سبک زندگی برای بانوان و دختران شهرستان، غبار روبی و عطر افشانی تمام مزارهای شهدای روستاهای شهرستان توسط مسئولان و مردم، برگزاری چهار همایش در چهار مسجد و مرکز و چهار دهستان نصیر محله، جیرده، چوبر و ملا سرا در شفت را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

شفیعی‌ثابت از برگزاری مراسم تجلیل از یادگاران دوران انقلاب اسلامی و منتخبان علمی و ورزشی شفت خبر داد و افزود: امسال در دهه فجر دیدار از خانواده معظم شهدا توسط صاحبان صنایع و کارخانه‌ها و اصناف، قدردانی از خیران و بازاریان منصف شهرستان شفت در دهه مبارک فجر و ... برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84001/غ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول